ლონდონის სარეკლამო სააგენტო Man+Hatchet-მა კრეატიული გზა იპოვა, რათა ადამიანები დაარწმუნონ, რომ ამ პრობლემას გადაჭრა ესაჭიროება და არა ზიზღი ან თავის არიდება.
სიუჟეტი მოგვითხრობს, რეალური ადამიანის, სემის ისტორიას. სენი ვერ იტანდა თავის სხეულს, მანამ სანამ საკუთარი სხეულის “მოსმენას” ისწავლიდა.
ბრენდმა Withings-ის რეკლამა ერთდროულად ბრენდის რეკლამაცაა და სოციალური რეკლამაც, რომელიც რეალურ პრობლემას ეხება. აქვე ვიდეოს ტექნიკურ მხარეზეც გავამახვილებთ ყურადღებას და გეტყვით, რომ ვიდეო – ანიმაცია 2000 ფოტოსგან შედგება, რომლებიც “stop-motion”-ის საშუალებით გააერთიანეს.