4
Oct
2019

რა არის „ცოყინი“ და როგორ უნდა ავარიდოთ თავი?

4 Oct 2019

Elit Electronics
Elit Electronics


კომპანია „აქვა გეოს“ ბრენდმა „კობი“ – მსუბუქი გაზირებითა და მინერალიზაციით, საკუთარი მინერალური წყლის უპირატესობის წარმოჩენა ვიდეორგოლების სერიების ჩაშვებით გადაწყვიტა.

კამპანიის ფარგლებში შექმნილი 4 ნამუშევრიდან, პირველის სახელწოდებაა „ცოყინი“, რაც იმ მოკლეხნიანი მდგომარეობის გამომხატველია, მაღალგაზირებული სასმელების დაგემოვნებას რომ თან ახლავს.

ჩვენი მიზანი იყო, იუმორის საშუალებით, მომხმარებლებისთვის ცხადი გაგვეხადა, რა დისკომფორტები სდევს თან სხვა ბრენდების გაზირებული წყლის სმას. მსუბუქი გაზირება და მინერალიზაცია ევროპული სტანდარტია და კამპანიით, სწორედ „კობის“ ამ უპირატესობის წარმოჩენა გვინდოდა, – ლევან შავლაყაძე, კომპანია „აქვა გეოს“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი.

კამპანია, რომელზეც სააგენტო Common-მა იმუშავა, წლის ბოლომდე გაგრძელდება და მეოთხე ვიდეოს კონცეფცია, შესაბამისად, საახალწლო იქნება.

Credits:
Client: მინერალური წყალი კობი • Mineral Water KOBI
Agency: Common
Creative Director:Tevdore Gogoladze; Nikusha Gordeziani
Director: Tevdore Gogoladze
Copywriter: Giorgi Samsiani,
Art Department: Gabriel Javakhishvili
DoP: Temo Macharadze
Costume Design: Kato Gelashvili
Make Up Artist: Tati Ana
CG Artist: Saba Pruidze
Executive Producers: Gio Popkhadze
Editor: Saba Pruidze

 

[R]

განხილვა