in

რატომ არის მნიშვნელოვანი კომპანიების თანამშრომლობა არაკომერციულ ორგანიზაციებთან

კომპანიებს შორის პარტნიორობა არის მზარდი ტენდენციის ნაწილი, რომლის დროსაც მომგებიანი ფირმები პოულობენ ღირებულ პარტნიორობას ისეთ არაკომერციულ ორგანიზაციებთან, რომლებსაც ისინი ოდესღაც ერიდებოდნენ. 

pasha-statiebi
pasha-statiebi

რატომაც არა? საუკეთესო არაკომერციულ ორგანიზაციებს ბევრი რამის სწავლება შეუძლიათ კერძო კორპორაციებისთვის. მათ აქვთ მიზანმიმართული ფოკუსირება, რასაც კორპორაციები სულ უფრო მეტად ეძებენ საკუთარ თავში. არაკომერციულ ორგანიზაციებს ასევე აქვთ მუდმივი დიალოგი და კავშირი თავიანთ დაინტერესებულ მხარეებთან და ჰყავთ ეფექტური საბჭო, რომელიც გადაწყვეტილებას იღებს.

ამის საპირისპიროდ – კომპანიები იბრძვიან იმისთვის, რომ წარმატებით გააცნონ სტრატეგია გარე დაინტერესებული მხარეების ფართო ჯგუფს. კომპანიების 20%-ს ეს პრობლემა აწუხებს. ამ გამოწვევების გათვალისწინებით, არაკომერციული ორგანიზაციები უზრუნველყოფენ უნარებს, გამოცდილებასა და პარტნიორობის შესაძლებლობებს, რომლებიც კორპორაციებს შეუძლიათ, გამოიყენონ თავიანთ ESG მოგზაურობაში. ESG არის სისტემა, თუ როგორ უნდა გავზომოთ კომპანიის ან ინვესტიციის მდგრადობა სამ კონკრეტულ კატეგორიაში: გარემოსდაცვითი, სოციალური და მმართველობა.

სამწუხაროდ, ბევრმა კორპორაციამ არ იცის, საიდან დაიწყოს: როგორი კონტაქტი ჰქონდეთ არაკომერციულ ორგანიზაციებთან; როგორ გამოიყენონ მათი საზოგადოებასთან ურთიერთობის განყოფილება და სხვა. ამ სტატიაში წარმოგიდგენთ შესაძლებლობების სფეროებს, თუ როგორ უნდა დაამყარონ კორპორაციებმა ურთიერთობა არაკომერციულ ორგანიზაციებთან. 

შესაძლებლობა #1 – განიხილეთ არაკომერციული პარტნიორობა პროდუქტის გაშვების მხარდასაჭერად

თანამშრომლობა საშუალებას აძლევს კორპორაციებს, გამოიყენონ არაკომერციული ორგანიზაციების შესაძლებლობები და რეპუტაცია ახალი პროდუქტებისა და სერვისების გაშვებისას. კორპორაციების 90% ამბობს, რომ ისინი ნდობას მოიპოვებენ ცნობილ არაკომერციულ ორგანიზაციებთან პარტნიორობისას, ხოლო 89% თვლის, რომ ასეთი პარტნიორობა აძლიერებს მათ უნარს, მოახდინოს გავლენა საზოგადოებაზე. 

აბსოლუტურად გასაგები რომ იყოს, არაკომერციული პარტნიორობა არ არის ფუნდამენტური ცვლილების შემცვლელი. კორპორაციული ESG მოგზაურობის ჭეშმარიტად დასაჩქარებლად, არაკომერციული პარტნიორობა უნდა გასცდეს PR-ს ან ბრენდინგის ფარგლებს. პარტნიორობას შეუძლია აამაღლოს გავლენა და გაზარდოს ღირებულება, როგორც ტრანსფორმაციული კორპორაციული ESG სტრატეგიის ნაწილი.

შესაძლებლობა #2: გადით ბაზარზე თქვენი არაკომერციული მხარით

კორპორაციულ და არაკომერციულ იარაღს შეუძლია, ნაყოფიერად იმუშაოს ერთად, სანამ მათი როლები ნათელია და სწორადაა გადანაწილებული. მაშინ, როცა როლები ერთმანეთში ირევა და იკვეთება, დაბნეულობა შემოდის და მომხმარებელთა ეჭვსაც იწვევს. თუმცა, როცა მათ შორის ყველაფერი სინერგიულადაა დალაგებული, თანამშრომლობას მეტი პოტენციალი უჩნდება და მომხმარებელზეც დადებით გავლენას ახდენს. ამის დამაჯერებელი მაგალითია Tomorrow.io. 

Tomorrow.io არის ამინდისა და კლიმატის უსაფრთხოების წამყვანი პლატფორმა. ეს საშუალებას აძლევს „ამინდისადმი მგრძნობიარე“ ინდუსტრიებს, მიიღონ უკეთესი გადაწყვეტილებები, მაგალითად, სარწყავი, საველე მოვლა, ღონისძიებების მართვა და სხვა ტიპის ორგანიზაციები უკეთ გეგმავენ თავიანთ საქმეებს. 

შესაძლებლობა #3: მოაგვარეთ ბაზრის ხარვეზები არაკომერციულ ორგანიზაციებთან კოალიციებით

კომპანიებს შეუძლიათ, ერთად იმუშაონ ინფორმაციის გასაზიარებლად, სტანდარტების შესაქმნელად და ბაზრის სიგნალების გაგზავნისთვისაც კი. 2022 წელს, Alphabet, Meta, Shopify, Stripe და McKinsey-მ შექმნეს თითქმის 1 მილიარდი დოლარის წინასწარი საბაზრო ვალდებულება (AMC) და ააშენეს Frontier, კორპორაცია, რომელიც ცდილობს, დააჩქაროს ინოვაციები და სწრაფად გაზარდოს ხელმისაწვდომი ნახშირბადის მოცილება. ნახშირბადის მოცილება საჭირო იქნება გარდაუვალი ემისიების გასანეიტრალებლად და გლობალური წმინდა ნულოვანი ვალდებულებების შესასრულებლად 2050 წლისთვის, როგორც ეს გათვალისწინებულია პარიზის შეთანხმებით. არცერთ ამ კომპანიას არ შეუძლია ცალმხრივად მიიღოს საკმარისად დიდი ვალდებულება ბაზრის შესაქმნელად, მაგრამ ერთად, არაკომერციული სატრანსპორტო საშუალების მეშვეობით, მათ შეუძლიათ ამის გაკეთება. 

ბიზნესს ბევრი რამ აქვს სასწავლი არაკომერციული მოდელებისგან და ბევრი რამ შეუძლია,  მოიპოვოს არასამთავრობო ორგანიზაციებთან პარტნიორობით. სტრატეგიული არაკომერციული ურთიერთობები და პარტნიორობა, როდესაც ის კარგად არის შესრულებული, ძალიან ძლიერია. ის ამცირებს რისკს, ზრდის სიჩქარეს, აქციონერთა ღირებულებას და აძლიერებს სოციალურ გავლენას. თუ თქვენი ორგანიზაცია იწყებს ESG მოგზაურობას ან სურს, გააუმჯობესოს ESG-ის შესრულება, არაკომერციული პარტნიორობა არის შესაძლებლობა, რომელიც ღირს შესასწავლად და გამოსაყენებლად.

წყარო: HBR



სადღესასწაულო კალკულატორი გვეუბნება, რამდენი სათამაშო სჭირდება ჩვენს ნაძვის ხეს

მორიგი ღვთაებრივი კომედია