in

რა ხდება კრეატიული ფარდის მიღმა? – მარკეტერის პოდკასტი

რა გზას გადის ბრენდი სრულყოფილად ჩამოყალიბებამდე? როგორ ხდება სააგენტოებში პროცესების მართვა? რა არის ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპექტები სააგენტოებსა და კლიენტებს შორის წარმატებული თანამშრომლობისთვის?

მარკეტერის პოდკასტის დღევანდელი სტუმარია ნუკა შევარდნაძე-მარკეტერი და საკომუნიკაციო სააგენტო Playmakers-ის მმართველი პარტნიორი.

გვისმინეთ აქ: Spotify, Google & Apple Podcasts

მარკეტერის პოდკასტს წარმოგიდგენთ საქართველოს ბანკი ბიზნესი.

Ad Summit Tbilisi 2023 – გაიგე, რა გელის #1 ქართულ ციფრულ მარკეტინგულ ღონისძიებაზე

„ზეტ თაობასავით ცოცხალი და დინამიკური“ – როგორ შეიქმნა hi app-ის ვიზუალური იდენტობა