in

კრეატიულობის სტრიმინგი — სატელევიზიო რეკლამების მნიშვნელობა

ბრენდების სტრიმინგ ტელევიზიების საშუალებით უზარმაზარი კრეატიულობის გამოვლენა შეუძლიათ. ახალი ინტერაქციული ფორმატები, რომლებიც ბევრად სცილდება ტრადიციულ 30-წამიან რეკლამას, მარკეტერებს დამაჯერებელ ისტორიებს სთავაზობს. რა თქმა უნდა, ეს საკითხი კანის ლომების ფესტივალზეც აქტუალური იყო.

სესიაზე „კრეატიულობის სტრიმინგი — 30-წამიანი სატელევიზიო რეკლამის მიღმა“, ექსპერტთა პანელმა განიხილა საკითხები, მათ შორის, როგორ ვითარდება ტელევიზია სარეკლამო საზოგადოებაში აჟიოტაჟის წარმოქმნის მიზნით, როგორ ახდენს ის ახალ ინტეგრაციას და შესრულებას მარკეტინგულ ძაბრში.

„ვფიქრობ, უფრო სწრაფი სტრიმინგი მართლაც შესანიშნავი შესაძლებლობაა, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ჩვენ უფრო და უფრო მეტს ვაკეთებთ ამ ტიპის სამუშაოსთვის. ახლანდელი ციფრული კამპანიები იმას ჰგავს, რასაც ტელევიზორებთან ვაკეთებდით — უბრალოდ, ახლა მეტად დახვეწილი გზები გვაქვს, ინტერაქციისა და მიზნობრიობის თვალსაზრისით. ახლა კი Roku-სთან თანამშრომლობის ფარგლებში ექსპერიმენტების ჩატარება დავიწყეთ, თუ რა უნდა შევქმნათ მეტი ორიგინალურობისა და უნიკალურობისთვის“, — განაცხადა Beam Suntory-მ, ალკოჰოლის ბრენდების მფლობელმა კომპანიამ.

საგულისხმოა, რომ პანდემიამაც ძლიერი გავლენა იქონია სტრიმინგ სერვისების აუდიტორიის გაზრდაზე. Vizon of Kroger Integrated Media, აშშ-ის სურსათის საცალო ვაჭრობის მედია ფირმა, განმარტავს, რომ სტრიმინგი განსაკუთრებით მძლავრი გადაწყვეტაა მომხმარებლებთან დაკავშირებული ორგანიზაციებისთვის. მაგალითად, კომპანიამ Kroger თავისი მედია ხარჯები სტრიმინგ არხებზე გადაიტანა, რადგან მომხმარებლების ნახვის შაბლონები იცვლება. ამასთან, სტრიმინგის სერვისების მიზნობრივი პოტენციალი შერწყმულია სარეკლამო ფორმატების შესაძლებლობასთან, გაზარდოს ბრენდის ცნობადობა.

ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ სტრიმინგ პლატფორმებზე რეკლამა უფრო დახვეწილ სახეს იღებს. ინდუსტრიის წარმომადგენლებისთვის აშკარა გახდა, რომ ციფრული არხები იდეალური საშუალებაა რეკლამების განსათავსებლად და მომხმარებელთა მოსაზიდად. თანაც, ეს სივრცე გაცილებით მეტი კრეატიულობის შესაძლებლობას იძლევა — თუნდაც შესაბამისი ინსტრუმენტების გამოყენების თვალსაზრისით. ამას კი მონაცემების და კონტენტის საოცარი სიმდიდრეც უზრუნველყოფს.

MIT-ის ულტრაბგერითი სტიკერებით რენტგენს თავადვე გადაიღებთ

რა მნიშვნელობა აქვს ორიგინალურ მუსიკას რეკლამაში და ვინ მუშაობს მასზე საქართველოში?