მასალა, რომელიც ტერაქტზე ინფორმაციას მოიცავდა საინფორმაციო ან საგამომძიებლო სტატიებში და გადაცემებში გხვდებოდათ დღეიდან შესაძლოა ბევრმა სააგენტომ რეკლამაში გამოიყენოს.
“Ramdam”-ი, ეს არის პირველი სააგენტო, რომელმაც ტერაქტი სარეკლამო მასალად აქცია და ეს ყველაფერი ქვეყნის იმიჯის აღსაღდგენად გააკეთა.
სააგენტომ 9/11 ტერაქტი, Charlie Hebdo და გლაზგოში მომხდარი ავარია გამოიყენა იმისთვის, რომ ტურისტებისთვის ეჩვენებინა ტერაქტის გამო არც ნიუ-იორკზე, არც პარიზზე და არც ლონდონზე უარს არავინ ამბობს.