in

რეკლამად ქცეული ტერაქტების სერია

BOG
BOG

მასალა, რომელიც ტერაქტზე ინფორმაციას მოიცავდა საინფორმაციო ან საგამომძიებლო სტატიებში და გადაცემებში გხვდებოდათ დღეიდან შესაძლოა ბევრმა სააგენტომ რეკლამაში გამოიყენოს.

BOG

“Ramdam”-ი, ეს არის პირველი სააგენტო, რომელმაც ტერაქტი სარეკლამო მასალად აქცია და ეს ყველაფერი ქვეყნის იმიჯის აღსაღდგენად გააკეთა.

სააგენტომ 9/11 ტერაქტი, Charlie Hebdo და გლაზგოში მომხდარი ავარია გამოიყენა იმისთვის, რომ ტურისტებისთვის ეჩვენებინა ტერაქტის გამო არც ნიუ-იორკზე, არც პარიზზე და არც ლონდონზე უარს არავინ ამბობს.

CIFtdi3p_m

CWzFVZ46_m XC21Rz04_m

 

“Always”-ის შეუჩერებელი კამპანია

აჩუქე კოცნა დუდუს, ბაბულიკას, მეშაურმეს! – Coca Cola-ს ახალი კამპანია