Laphroaig-ის დისტილერიამ გადაწყვიტა, ტრადიციულად სტაბილურ შოტლანდიურ კატეგორიაში რაღაც შეეცვალა და სასმელის ისეთი მოყვარულები მოეზიდა, რომლებსაც აქამდე საერთოდ არ უფიქრიათ მის ჩუქებაზე. ეს ამბავი კი დისტილერიაში სტუმრობითა და ბრენდის მდიდარ ისტორიაში ჩაძირვით დაიწყო. ერთ-ერთი ყველაზე შესამჩნევი მახასიათებელი სტუმართა ოთახში არსებული მწვანე ბოტები იყო — როცა Friends of Laphroaig-ის საზოგადოების წევრები ნაკვეთებზე გასეირნებას ისურვებდნენ, მათ ამ მწვანე ბოტებს თხოვნიდნენ. და სწორედ ეს გახდა ახალი შეფუთვის შთაგონებაც.
თუმცა ბოტების საჩუქრის შეფუთვად გარდაქმნა სულაც არ ყოფილა მარტივი. მიუხედავად ამისა, გამოწვევა Butterfly Cannon-ის შემოქმედებითმა სააგენტომ შესანიშნავად დაძლია: