in

როგორ შეცვალა ერთმა „კიმ“ ცხოვრება უკეთესობისკენ – „მისტერ არას“ ამბავი

დაფიქრებულხართ, დღეში რამდენჯერ ამბობთ „კის“ ან „არას“? და „კი“ რომ გეთქვათ? იქნებ, ახალი კარი იხსნებოდა ახალი შესაძლებლობით?
დღეს, „მისტერ არაზე“ გვინდა გიამბოთ. ის სწორედ იმ ადამიანების სახეა, რომლებიც ყოველდღიურ რუტინაში დაიკარგნენ და საკუთარი სურვილები, ოცნებები და მიზნები დაავიწყდათ. სიტყვა „არა“ კი მათი ცხოვრების განუყოფელ ნაწილად იქცა.
„მისტერ არა“ მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია „ლიდერ კრედიტისთვის“ შექმნილი ვიდეორგოლის მთავარი პერსონაჟია. მისი დახმარებით კი, კომპანია აუდიტორიას ეუბნება, რომ „ლიდერ კრედიტს“ მომხმარებლების სურვილების დაფინანსება და ასრულება ერთი მარტივი სიტყვით – „კი“ – შეუძლია.

 ვიდეორგოლის სიუჟეტიც სწორედ ამაზეა – მთავარი გმირის ცხოვრება იცვლება მაშინ, როდესაც „ლიდერ კრედიტის“ ბანერს დაინახავს და საკუთარ თავს მისცემს შანსს, ამ ერთხელ მაინც თქვას „კი“:

BOG
„გაბედე, თქვი „კი“ და მიეცი შანსი შენს თავს, მიზნის მისაღწევად კიდევ უფრო მეტი შესაძლებლობა, რომ გქონდეს“.
„ლიდერ კრედიტმა“ თავისი გზავნილის მომხმარებლამდე მისატანად სხვადასხვა მედია საშუალება აირჩია.ამ გზავნილების მთავარი მიზანი მომხმარებლისთვის მოტივაციის მიცემაა, გამოიყენონ ის შანსები, რომელსაც მათ ცხოვრება უგზავნის, ვინაიდან, ყოველი ნათქვამი „არას“ უკან დაკარგული შესაძლებლობა და შანსია.
 

ჩვენი კომპანია ადამიანს გვერდში უდგას მაშინ, როდესაც მას მხარდაჭერა ყველაზე მეტად სჭირდება. ბიზნესისთვის, პირადი მიზნებისთვის, მანქანის შეძენისთვის – ყველა ამ ქმედებას ხომ ფინანსური უზრუნველყოფა სჭირდება და მთავარი – პირველი ნაბიჯის გადადგმა, რაცკიდევ უფრო დიდ გამბედაობას მოითხოვს.

ხშირად კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და ცხოვრების ახალ ეტაპზე გადასვლა გვიჭირს, ამიტომ გადავწყვიტეთ, რომ ჩვენი კამპანიით სწორედ ეს პროცესი წაგვეხალისებინა“, – განმარტავენ „ლიდერ კრედიტში“.

 პროექტზე მარკეტინგულმა სააგენტომ „ერინიები“ (behance), სარეკლამო კომპანია „CONTACT“ ერთად იმუშავა.
 
და ისე, თქვენ როგორ ფიქრობთ, მართლა ასე არაა?! – მთავარია, როგორ ვხედავთ სამყაროს, რა გზავნილების მიღება შეგვიძლია და რას ვუშვებთ საპასუხოდ, რა გვსურს და რას ვაკეთებთ იმისთვის, რომ მიზნები რეალობად ვაქციოთ.
 
ამიტომ, გახსოვდეს! ყველაფერი შენს „კი-ზეა“ დამოკიდებული. „ლიდერ კრედიტის“ უპირობო მხარდაჭერა კი – უკვე გარანტირებული გაქვს.

 

[R]

რატომ აქვთ IKEA-ს პროდუქტებს უცნაური სახელები?

„თეგეტა მოტორსში“ განსაკუთრებული აქციები სექტემბერშიც გრძელდება