in

#პორტფოლიო – 10 რეკლამა Leavingstone-ის ნამუშევრებიდან

„პორტფოლიო მაჩვენეთ“ – თანამშრომლობა, მეტწილად, ამ სიტყვებით იწყება. სააგენტოს ან კონკრეტული სფეროს შემოქმედს, პირველ რიგში, მისი ნამუშევრებით აფასებენ. სწორედ ამიტომ, გადავწყვიტეთ, რუბრიკაში #პორტფოლიო სხვადასხვა სააგენტოსა და შემოქმედებითი სფეროს პროფესიონალების ნამუშევრებს მოვუყაროთ თავი. ამჯერად, გაგაცნობთ იმ ვიდეორგოლებს Leavingstone-ის პორტფოლიოდან, რომლებიც არამხოლოდ ქართველი აუდიტორიის ყურადღების ცენტრში მოექცა, არამედ საერთაშორისო ჯილდოებიც მოიპოვა, მათ შორის, კანის ლომი! ვირტუალური მოგზაურობა ნამდვილ ირლანდიაში, ზომბების მასპინძლობა, საერთაშორისო ოქროს ჰიტის გადმოქართულება და სხვა არაერთი კრეატიული ექსპერიმენტი – ნახეთ და ისიამოვნეთ Leavingstone-ის ნამუშევრებით. 

„ოლდ აირიში“ – 100% Virtual Reality

100%-ით ვირტულური რეალობის ლუდსახარში „ნატახტარის“ ბრენდ Old Irish-ის კამპანიისთვის შეიქმნა. კამპანიის ფარგლებში, ქუჩაში გამვლელებმა ვირტუალური რეალობის ცოცხალი თავგადასავალი გამოცადეს. ნამუშევრით სააგენტომ მეორედ მოიპოვა კანის ფესტივალზე ბრინჯაოს ლომი.

იკანო – Smells Like Teen Spirit

იკანოსთვის შექმნილი სარეკლამო რგოლი ცდილობს დაგვანახოს, რას ნიშნავს იყო ახალგაზრდა. სააგენტომ Nirvana-ს ცნობილი სიმღერა Smells Like Teen Spirit ქართული სტილის ფოლკლორულ ნამუშევრად აქცია. სიმღერისა და იდეის შერწყმით კი, გადმოსცა ახალგაზრდული სულისკვეთება – „განიცადე ცხოვრება, რაც შეიძლება, ბევრი ფორმით!“ კამპანიამ London International Awards-ის Music Adaptation-ის კატეგორიასა და ADC*E Awards-ის Music Adaptation-ის კატეგორიაში ვერცხლის ჯილდო მოიპოვა.

გალერია თბილისი – „შემოიარე“

კამპანია გალერია თბილისის გახსნასთან დაკავშირებით შეიქმნა. ლივინგსტონის გუნდმა გადაწყვიტა, ამ დღისთვის, ფერების ნამდვილი დღესასწაული დაეტრიალებინა.

Working Dead – Fox

“Working Dead” არის Leavingstone-ის მიერ მაგთისა და Fox-ისთვის შექმნილი სარეკლამო კამპანია გლეხსა და მის მიერ მოშინაურებულ ზომბებზე. კამპანიამ Leavingstone-ს რიგით მეორე ჯილდო მოუტანა Webby Awards-ზე, რომელიც ინტერნეტ-ოსკარად არის აღიარებული.

Zoommer – „ახალი წლის დროა”

პანდემიისგან შექმნილი სიტუაციის მიუხედავად, ლივინგსტონმა უხილავი მტრის დასამარცხებლად მაინც გაილაშქრა! ზუმერული საახალწლო რეკლამა 3 წუთში გვიყვება მსოფლიოში აქტუალურ რეალობაზე. ამავდროულად, კორონას დამარცხების მომასწავებელი კამპანია სადღესასწაულო მოვლენებითაა სავსე.

Porsche – Taycan Cross Turismo საქართველოშია

Taycan Cross Turismo-სთან ერთად, Leavingstone-მა საქართველოს სხვადასხვა კუთხე, მთა და ბარი შემოიარა. ელექტრომობილი ჩვენი ქვეყნის რელიეფს თავისუფლად გაუმკლავდა. მოგზაურობის დასასრულს, ამ ლამაზი თავგადასავალისგან კამპანია შეიქმნა, რომელშიც ჩანს, როგორ დამუხტა პორშეს სული საქართველოს საამაყო ბუნებამ.

Tsiv-Tsivi – ყველაზე წუნია კაცის ამბავი!

ქართულ ბაზარზე ლუდის ახალი ბრენდის „ცივ-ცივი“ წარსადგენად, სააგენტოს მის მეგობრულ ხასიათზე სურდა ხაზგასმა – ლუდზე, რომელსაც აქვს ცინცხალი გემო და ნებისმიერი ხასიათის თანამგზავრობა შეუძლია, ყველაზე წუნია კაცისაც კი.

ლიკანი – „შემართება გემართება“

„ბუნებიდან დიდი ძალა, „ლიკანის“ ბოთლებში ჩაიცალა!“ – მინერალური წყალი „ლიკანისთვის“ Leavingstone-მა ფერადი და პოზიტიური სარეკლამო რგოლი შევქმნა, რათა ადამიანები პოზიტივით დაემუხტა და უშრეტი ენერგიით აევსო.

Zoommer – „ენძელა და ია”

ენძელასა და იას ამბავს ზუმერის კამპანიაში საბავშვო ლექსად მოგვითხრობენ. კამპანიის გმირები, ყოფილი პარლამენტარი ენძელა მაჭავარიანი და ტელეწამყვანი ია ფარულავა, ფსიქოდელიურ პრერიებში ფაეტონით მგზავრობენ. ასევე, ერთ-ერთი გმირია „გუდამაყრელი ნარუტო“, ახალგაზრდა ოლიმპიური ჩემპიონის, ლაშა ბექაურის შესრულებით.

Zoommer – „საჩუქრების დროა!”

ზუმერის ამ საახალწლო ეკლექტური რგოლის მთავარი თემა საჩუქრებია. უფრო კონკრეტულად კი, ის ორი აქტუალური მთავარი შეკითხვა – „ვის ვაჩუქო?“ და „რა ვაჩუქო?“. ზუმერის ინტერგალაქტიკური მაღაზიის დაბნეულ სტუმრებს ამ შეკითხვებზე პასუხის გასაცემად სპეციალურად შექმნილი აპარატი – „ზინდერი“ – ეხმარება.


ავტორი: თამარ მეფარიშვილი

შრომითი ურთიერთობების აუდიტი – შეამოწმე თავად, სანამ შეგამოწმებენ

რას უსმენდა საქართველო?! – Spotify-ის მარტის სტატისტიკა