Lego Group-მა სადღესასწაულო სეზონთან დაკავშირებული თოვლი და გუნდაობა თავისი ბრენდის ნაწილად აქცია. 30-წამიან რეკლამაში ნაჩვენებია ეს სახალისო პროცესი, რომელიც დიდებს და პატარებს ერთნაირად გვიხარია. უბრალოდ, განსხვავებულ ეფექტს ის სძენს, რომ ამ შემთხვევაში თოვლთან ერთად ლეგოს სათამაშოებსაც იყენებენ, როგორც ჯადოსნური შესაძლებლობების მქონე საგნებს.
რეალურად, ეს რეკლამა Lego-ს სერიიის ნაწილია, სახელწოდებით „თამაში შენი სუპერძალაა“. მასშტაბური კამპანიის მიზანია, აჩვენოს, თუ როგორ შეუძლია ლეგოსთან თამაშს ჩვეულებრივი მომენტების გარდაქმნა.