in ,

აი ამიტომ იყო რევოლუციამდელი ბავშვი გონებაჩლუნგი

Lego–ს პოპულარობის ერთერთი მთავარი მიზეზია ისა, რომ მისი აწყობა თქვენს კრეატიულობაზეცაა დამოკიდებული. ბრენდი, რომელიც დაარსებიდან დღემდე სულ უფრო და უფრო პუპულარულია, ცდილობს მეტი თავისუფლება მისცეს მომხმარებელს და ყველა ასაკობრივი კატეგორიისთვის სასურველი სათამაშოდ დარჩეს.

Lego–ს მიზანია თამაშის დროს მომხმარებელმა  წარმოსახვა მაქსიმალურად გამოიყენოს. სწორედ ამ კონცეფციაზეა დაფუძნებული Lego–ს ახალი პროექტი  “LEGO Holiplay” – თქვენ Lego–ს დახმარებით რაიმე კონსტრუქციას  აწყობთ  და ცდილობთ ის რეალურ სამყაროს მოარგოთ, შემდეგ ამ ყველაფერს ფოტოზე აღბეჭდავთ და კონკურსზე აგზავნით .

ახალგაზრდა იაპონელი გოგონები საკუთარ სხეულზე სარეკლამო სივრცეს ყიდიან

ინბოქსი

ძველი გამოცდილების თანამედროვე ალტერნატივა, ანუ რა არის inbox?