in

ყოველთვის შეიძლება შემოქმედებითი გამოსავლის პოვნა – LEGO-ს კამპანია

როგორი სამყარო წარმოგიდგენიათ, როდესაც თამაშობთ? გახსოვთ, როგორ ადვილად პოულობდით ნებისმიერი სიტუაციიდან გამოსავალს ბავშვობაში? შემოქმედებას ყველაფერი შეუძლია და ამის საჩვენებლად, Lego-მ თავისი ბრენდისთვის Rebuild The World კამპანია წამოიწყო. კამპანია იმ ბავშვებს ეძღვნებათ, რომლებსაც როგორც გამოსავლის ოსტატებს, შემოქმედებითი გადაწყვეტის მოფიქრება ყოველთვის შეუძლიათ. კამპანიის მთავარი გმირი რაინდია, რომელსაც რთული ამოცანის შესრულება უწევს და სხვების დახმარებით, გამოსავალს მაინც პოულობს.

სად შეიძლება აღმოჩნდეთ მატარებელში? – ლონდონის რკინიგზის კამპანია

ნანო-მასშტაბის აღმოჩენამ შეიძლება, ელექტრონიკაში “გადახურების” პრობლემა გადაჭრას