in

როგორ ცოცხლდება მოგონებები ფოტოებით? — Kodak Moments-ის კამპანია

ალბათ, ყველა ჩვენგანს ასობით და ათასობით ფოტო აქვს სმარტფონში, მაგრამ ზოგიერთი კადრი იმდენად კარგია, მხოლოდ ციფრული არსებობისთვის გვენანება… გვინდა, ამოვბეჭდოთ და რაღაც ხელშესახებ ნაწილად ვაქციოთ. სწორედ ეს იდეა გაცოცხლდა Kodak Moments-ის ახალ კამპანიაში, სახელწოდებით Let Your Home Tell Your Story.

BOG

დაწყებული კოლეჯის სტუდენტით, დასრულებული ოჯახით, რომელიც ბებიასთან დაკავშირებული მოგონებებით ტკბება, 15-30-წამიანი ვიდეორგოლები ადამიანების ცხოვრებისეული მომენტების ფართო სპექტრს ასახავს. „ყოველთვის განსხვავებულად შევიგრძნობთ მომენტებს, როცა ფოტოები სოციალურ მედიას სცდება და სახლის კედლებს იკავებს“, — ამბობს ჯონ კოვაჩევიჩი, სააგენტო SOS-ის დამფუძნებელი და კრეატიული დირექტორი. სწორედ ამ უკანასკნელმა იმუშავა კამპანიაზე.

JWST ჩვენი გალაქტიკის ფოტოს გვიზიარებს

როგორ შეუძლიათ ქართულ კომპანიებს SAP-ის პროდუქტების გამოყენება?