17-21 ივნისს, შემოქმედებით ინდუსტრიაში მსოფლიო მოვლენა, კანის კრეატიული ფესტივალი – Сannes Lions 2019, უკვე 66-ედ გაიმართება… ანუ, ეს იმას ნიშნავს, რომ გასული წლის ყველაზე ემოციურმა, ხმაურიანმა, ეფექტურმა, გამბედავმა, მარტივმა, თუმცა ამავდროულად, გენიალურმა კამპანიებმა, რაც დათესეს, ის უნდა მოიმკან და კრეატიული სფეროს უმაღლესი ჯილდო – კანის ოქროს ლომი მოიპოვონ.
21 ივნისს, ჟიურის მიერ გამარჯვებულების გამოვლენამდე, გადავწყვიტეთ, ქართული სააგენტოების წარმომადგენლების პროგნოზი მოგვესმინა: წელს, რომელი კამპანიები მოიგებს კანის ლომს?
ლევან ლეფსვერიძე, საკომუნიკაციო სააგენტო „ლივინგსტონის“ შემოქმედებითი მიმართულების ხელმძღვანელი და ერთ-ერთი დამფუძნებელი:
ცხადია რომ წელს, ფესტივალის მთავარ ფურორს „ნაიკის“ კამპანია – Dream Crazy მოახდენს. Weiden + Kennedy-მ ნათლად დაგვანახა, რას ნიშნავს ინდუსტრიის სტანდარტის აწევა. ეს არის ბრენდის მხრიდან გამბედაობისა და რელევანტურობის საოცარი მაგალითი; შედევრი, რომელიც ყველა კონკურენტს ჩრდილავს.
https://www.youtube.com/watch?v=Fq2CvmgoO7I
ასევე, ვიდეოკატეგორიებში წარმატებას ვუწინასწარმეტყველებდი Droga5-ის ნამუშევარს New York Time-ისთვის. სთორითელინგის ეს ახლებური ფორმა ჟრუანტელს გვრის მაყურებელს და ბოლომდე შეაგრძნებინებს სათქმელს.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=18CGnEpeRfI
https://www.youtube.com/watch?v=8goJKQ_864c&t=28s
მგონია, რომ სცენაზე ბევრჯერ გაიბრწყინებს Burger King-იც. ერთცენტიანი ბურგერების კამპანია, წელს, ყველაზე ცხელი თემა იყო მარკეტინგის ინდუსტრიაში. სამაგალითოა CMO Fernando Machado-ს მიდგომები, ყოველ ჯერზე ამტკიცებს, თუ რამდენად ეფექტურია კრეატიული გადაწყვეტები ბიზნესისთვის.