in

Levi’s-ის კამპანია მთელი მსოფლიოს ქალების გასაერთიანებლად

“I Shape My World” ბრენდ Levi’s-ის გლობალური კამპანიაა, რომელიც მსოფლიოს გარშემო ქალთა მხარდაჭერას ისახავს მიზნად. კამპანია პირველად, 2017 წელს, ინდოეთში დაიწყო. წელს კი, ბრენდმა გადაწყვიტა უფრო ფართო მასშტაბებზე გასულიყო. კამპანიის ფარგლებში, გამოვიდა პირველი ვიდეორგოლი, რომელიც ათი სხვადასხვა ეროვნების გოგონას ამბავს ჰყვება. გოგონებს განსაკუთრებული ძალისხმევა დასჭირდათ საიმისოდ, რომ შეეცვალათ სამყარო მათ გარშემო და საზოგადოებაში ცვლილებები გამოეწვიათ. საერთო ჯამში, 2019 წელს, Levi’s აპირებს 10 განსხვავებული ეროვნების 40 ქალზე გვიამბოს.

 

 

Mercedes-Benz-მა პირველი ქალი მძღოლის მოგზაურობას რეკლამა მიუძღვნა

როგორ გადავარჩინოთ თხილის მოსავალი – თბილისში საერთაშორისო კონფერენცია მიმდინარეობს