in

შეუდარებელი ბავშვური შეგრძნებები! – Lexus-ის LC 500-ის ვიდეორგოლი

“შეინარჩუნეთ სინათლე, იმის მიუხედავად, ეს ის მომენტია, როცა გაქცევა გინდა, როცა ძრავის ხმა შენს გული ბავშვივით უხარია. Lexus-მა მოდელი LC 500, 2021 წლის ნაცვლად, წელს გახადა მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი და ამასთან დაკავშირებით, კამპანია წამოიწყო. ვიდეორგოლი, სახელწოდებით Keep the Light Alive ავტომოყვარულის განცდებს ბავშვურ შეგრძნებებთან ავლებს პარალელს. ვიდეორგოლზე სააგენტომ Team One, USA იმუშავა.

Samsung-ის ღონისძიება Galaxy Unpacked – უყურეთ პირდაპირ Marketer-ზე