ავტომობილის ბრენდმა თავის უახლეს სარეკლამო კამპანიაში Lexus RX-ის მოდელი წარადგინა, თავისი ჰიბრიდული დანამატებით. ამისათვის კი კინემატოგრაფიული სცენარით შთაგონებულ ხედვას მიმართა, ევროპული ჯაშუშური ფილმებით შთაგონებულმა.
„მეხუთე თაობის ჩასაშვებად, გვსურდა, ისეთი კამპანია შეგვექმნა, რომელიც Stay Ahead ფილოსოფიას ზუსტად ასახავდა. აქ თანამედროვე და უახლეს მანქანებში არსებითად წინდახედული ხედვის შენარჩუნება იგულისხმება. მომავლისკენ სწრაფვის სულისკვეთება ბრენდისა და ცხოვრების ყველა ასპექტში უნდა იგულისხმებოდეს“, — ამბობს Lexus Europe-ის კომუნიკაციების ხელმძღვანელი, ტომასო გრასი.
The&Partnership-ის კრეატიულმა დირექტორმა, ფრენსის დრასკაუმ დასძინა: „Lexus RX მძლავრი, ძვირადღირებული მანქანაა და შესაბამის სიუჟეტს იმსახურებს, დინამიკური მუშაობისთვის. Stay Ahead-ით ჩვენ კიდევ უფრო გამოვკვეთეთ RX-ის უახლესი ტექნოლოგიის ყველა აქტივში ჩართვით, რათა ჩვენი რეალური გმირი წარმოვაჩინოთ“.