in

ლიბერთის წარმატების ისტორია „თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების“ პირველ ქართულ გამოცემაში

ლიბერთი — კომპანია, რომლის წარმატების ისტორიასაც მალე ფილიპ კოტლერის „თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების“ პირველ ქართულ გამოცემაში იხილავთ. 

ლიბერთი საქართველოში ყველაზე დიდი საბანკო ქსელია, რომელიც ყოველდღიურად 1.6 მილიონ კლიენტს სთავაზობს ხარისხიან მომსახურებას. კორპორაციული პასუხისმგებლობის მაღალი შეგრძნება, ადამიანებზე ორიენტირებული ბიზნესსაქმიანობა და უმაღლესი ხარისხის საბანკო პროდუქტების შეთავაზება ლიბერთის გამორჩეულ კომპანიად აქცევს. ლიბერთის მიზანი ყველასათვის ხელმისაწვდომი ფინანსური სერვისების შეთავაზებაა როგორც ინდივიდუალურ, ისე ორგანიზაციულ დონეზე.

ყოველდღიურად ლიბერთის გუნდის 5000-ზე მეტი წევრი საბანკო პროდუქტებზე წვდომას უმარტივებს და გამორჩეულ მომსახურებას სთავაზობს ქვეყნის ყველაზე დაშორებულ რეგიონებში მცხოვრებ ადამიანებსაც კი, ქმნის სანიმუშო კორპორატიულ კულტურას და მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს ქვეყნის განვითარებაში.

[პარტნიორის კონტენტი]

შესაძლოა, ვარსკვლავი პლანეტას შთანთქავდეს — კვლევა

თიბისი პროექტის „ხელოვნური ინტელექტი სკოლაში“ მხარდამჭერია