in

LinkedIn-მა, მომხმარებლებს, პლატფორმის რედიზაინი წარუდგინა!

M2

LinkedIn-ის ვიზუალური იდენტობა იცვლება. საუბარია, ძირითადად, აპლიკაციის ფუნქციონალისა და UX განახლებებზე. ამის შესახებ, მომხმარებლებს, თავად პლატფორმის წარმომადგენლებმა აცნობეს.

„წარმოგიდგენთ ახალ, ძალიან საინტერესო ვიზუალურ იდენტობას, რომლის მიზანია, უკეთესად გამოხატოს LinkedIn-ის ინკლუზიურობა და თბილ და სტუმართმოყვარე კომუნად აქციოს ის მომხმარებლებისთვის.

ეს რედიზაინი LinkedIn-ის ბრენდის ევოლუციის კიდევ ერთი ნაბიჯია, რომელიც გასულ წელს დავიწყეთ და რომლის ინსპირაციის წყაროც მთელი მსოფლიოს მასშტაბით, ჩვენივე პლატფორმის მომხმარებელთა აქტივობები გახდა.

წარმოგიდგენთ 5 წლის განმავლობაში პირველად შეცვლილ დიზაინს, რომელიც უფრო თანამედროვეა. იმედი გვაქვს, რედიზაინის შემდეგ, ჩვენი პლატფორმა უფრო მარტივად აღსაქმელი და გამოსაყენებელი იქნება მომხმარებლებისთვის“.

რას უნდა ველოდოთ LinkedIn-ის რედიზაინისგან? თავად პლატფორმის შემქმნელები 4 მიმართულებაზე აკეთებენ აქცენტს:

  1. დავამატეთ, ძირითადად, თბილი ფერების პალიტრა, მწვანე და ლურჯი ფერი კი მოქმედებისა და არჩევანის შესახებ აძლევს სიგნალს მომხმარებლებს. გარდა ამისა, ინტერფეისი რომ უფრო მოსახერხებელი და პრაქტიკული გამხდარიყო, მომრგვალებული ფორმები და ღილაკები დავუმატეთ.
  2. ახალი დიზაინით სივრცის, ზომებისა და ტიპოგრაფიული სტრუქტურის ოპტიმიზაცია მოვახდინეთ. ახალ ვიზუალში ნაკლები „LinkedIn-ის ლურჯი“ ფერია. ასე რომ, ახლა პლატფორმა უფრო თქვენი, მომხმარებლების სივრცეა ვიდრე – ჩვენი, მისი შემქმნელების.
  3. რედიზაინისას გავითვალისწინეთ LinkedIn-ის ვიზუალი, ანუ დავამატეთ მეტი სივრცე და შევამცირეთ გამყოფი ხაზები და დეკორატიული სიმბოლოები.
  4. LinkedIn-ის ახალი ინტერფეისი საშუალებას მოგცემთ, შეცვალოთ ანუ გაზარდოთ ტექსტის მასშტაბი და დაუმატოთ კონტრასტი, რომ უფრო მარტივი წასაკითხი იყოს. უახლოეს მომავალში ვგეგმავთ Dark Mode-ს დამატებასაც. რედიზაინის დროს, შევიმუშავეთ ახალი ილუსტრაციები, რომელიც საშუალებას მისცემს სხვადასხვა, ძალიან ბევრი პროფესიის, შესაძლებლობებისა თუ ეთნიკური ჯგუფის მომხმარებელს, ხაზგასმით აღნიშნოს ამის შესახებ ტექსტში.

 

წყარო: LinkedIn

რეგიონში ყველაზე დიდი SBC Digital Summit CIS მიმდინარეობს – სამიტის ბეთინგ პარტნიორია „აჭარაბეთი“ 

მთლიანი მოლი უკვე შენს მობილურში