in

როგორ გამოვიყენოთ LinkedIn-ის პროფილი სწორად

Linkedin-ის შესაძლებლობებზე დამსაქმებლებისა და პოტენციური დასაქმებულების ერთმანეთთან დაკავშირების კუთხით, დიდი ხანია, უკვე კარგად მოგვეხსენება. მაგრამ რა ხდება მაშინ, როცა ჩვენი კარიერის რაღაც მიმართულებით განვითარება გვსურს? ამ შემთხვევაში, რა როლი აქვს ამ სოციალურ ქსელს?

pasha-statiebi
pasha-statiebi

სწორად შევსებული პროფილით, ამ შემთხვევაშიც, „ლინკდინის“ როლი დიდია და ამჯერად, თქვენთვის ამის გაზიარებას ვაპირებთ, რას ნიშნავს „სწორად შევსებული პროფილი“:

ჰედლაინი. პირველ რიგში, აღწერაზე გაამახვილეთ ყურადღება. აუცილებლად გამოიყენეთ 120-ვე სიმბოლო საკუთარი უნიკალური აღწერის დასაწერად.

რატომ არის ეს ასე მნიშვნელოვანი? თუ LinkedIn-ში ვეძებთ თქვენი კვალიფიკაციის მსგავს ადამიანს, თქვენს შემთხვევაში, უფრო მეტი და საინტერესო ინფორმაცია გვექნება და უფრო მეტი მოტივაციაც, რომ გადმოვიდეთ თქვენს პროფილზე. 

კრისტი სალივანი 15 წელზე მეტი ხანია, წარმატებული აღმასრულებელი დირექტორია. მიუხედავად იმისა, რომ იგი, ჯერ კიდევ, ძალიან ერთგულია მისი ამჟამინდელი VP როლის შესრულებაზე მარკეტინგის ინდუსტრიაში, მას ასევე, სურს, ახალი მიმართულება დაიმატოს კარიერულ გზაზე: მცირე ბიზნესის მარკეტინგში, ჯანმრთელობისა და ველნესის ინდუსტრიაში. კრისტი იოგას ერთგული პრაქტიკოსი და ინსტრუქტორია. ასე გამოიყურება მისი ორნაწილიანი აღწერა:

ჰოლისტიკური ჯანმრთელობის / იოგის ინსტრუქტორი, კონსულტანტი, მცირე ბიზნესისა და არაკომერციული ორგანიზაციების მარკეტინგის აღმასრულებელი.

ეს განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, თუ მანამდე შეიცვალეთ კარიერა. შეიმუშავეთ შეკრული ნარატივი, რომელიც აერთიანებს იმას, რაც სხვაგვარად, შეიძლება ფრაგმენტულად გამოიყურებოდეს თქვენს პროფესიულ წარსულში.

როგორ ახდენს ამას კრისტი: იგი აერთიანებს მისი პროფესიული და პირადი საქმიანობის სამ სფეროს:

მე ერთგული ვარ და გამოვირჩევი სამ სფეროში და თითოეული მიმართულება სხვა ინდუსტრიებს აძლიერებს: მცირე ბიზნესისა და არაკომერციული ორგანიზაციების მარკეტინგი; ქალთა ბიზნესის წარმატება; და ჰოლისტიკური ჯანმრთელობა და იოგა.

იგი მკითხველებს უადვილებს, სწრაფად შეამოწმონ მისი რეზიუმე სათაურების ჩათვლით, რომლებიც სამივე სფეროდან თითოეულს პასუხობს.

იმის გამო, რომ გატაცებული ვარ, ქალებმა პოზიტიური განსხვავებები შეიტანონ სამუშაო ადგილსა თუ ზოგადად, ეკონომიკაში, მე დავიწყე Farmington Valley- ის B.I.G. (გჯეროდეს, შთააგონე, გაიზარდე).

შემდეგ კი ჰოლისტიკური ჯანმრთელობის / იოგის ინსტრუქტორისა და კონსულტანტის განყოფილებაში, ის კავშირებს ამყარებს ეკონომიკურ განვითარებასა და ქალთა ბიზნესში მის საქმიანობასთან დაკავშირებით:

მე ვხედავ ჰოლისტიკურ ჯანმრთელობას, როგორც ინდივიდების, ორგანიზაციებისა და თემების კეთილდღეობის კრიტიკულ კომპონენტს.

გამოცდილება. მას შემდეგ, რაც ჰედლაინსა და შეჯამებას მორჩებით, მოარგეთ თითოეული თქვენი პოზიცია თქვენს გამოცდილებას:

  • გააგრძელეთ პირველ პირში წერა;
  • უზრუნველყავით მისი უწყვეტობა. კონცენტრირება მოახდინეთ მიღწევებზე და არა პასუხისმგებლობებზე, როგორც ნებისმიერ რეზიუმეში ან პროფილში ვხვდებით ხოლმე. მაგრამ ხაზგასმით აღნიშნეთ მხოლოდ მიღწევები, რომლებიც ყველაზე მნიშვნელოვანია სამუშაოს ახალი ტიპისთვის. დააკონკრეტეთ ეს მიღწევები თქვენ მიერ გადაჭრილი პრობლემის შესაბამისად, როგორ შეძელით ეს და რა კონკრეტული შედეგები მიიღეთ ამით.

აქ არის მაგალითი იმისა, თუ როგორ ფოკუსირდება კრისტი მის ზოგიერთ ყველაზე მნიშვნელოვან მიღწევაზე – ფონდების შეგროვება, კლიენტების შეძენა და სოციალური მედია:

მე მოვაგროვე 0,75 მილიონი დოლარი ახალი დაფინანსებით და მოვიყვანე 20-ზე მეტი ახალი კლიენტი… მე უზრუნველვყოფდი ამ არაკომერციული ორგანიზაციის, Connecticut-ის არსებობას Facebook- ზე, Twitter- ზე, LinkedIn- სა და YouTube- ზე. პირველ წელს, მისი მიმდევრები 150% -ით გავზარდე. მე, ასევე, მოვიფიქრე ელექტრონული ბიულეტენი, ბლოგი და vlog, რათა ჩვენი სოციალური მედიის წარმომადგენლობა და ვებგვერდი გაგვეძლიერებინა.

რეკომენდაციები. როგორც ნებისმიერი LinkedIn პროფილში, მცირედით დაამატეთ რეკომენდაციები არჩეულ პოზიციებზე – მათ შორის, ყველაზე ახალ სამუშაოს, რომელსაც თქვენ ეძებთ. მოიწვიეთ ერთი ან ორი ადამიანი, რომ გირჩიონ. ნუ მოგერიდებათ მათი რჩევების მითითება; უთხარით, ზუსტად რა ტიპის პოზიციებია თქვენთვის სასურველი და რა უნარ-ჩვევების გამოყოფა გსურთ.

სურათები და მედიის ნიმუშები. როგორც ნებისმიერი LinkedIn პროფილშია, გამოიყენეთ სურათები და მედიის ნიმუშები, რომ ყურადღება მიიპყროთ თქვენს ყველაზე შთამბეჭდავ მიღწევებზე. დაამატეთ ისინი მხოლოდ იმ პოზიციებზე, რომლებზეც გსურთ, თქვენი ახალი პროფილის მკითხველებმა ფოკუსირება გააკეთონ.

მაგალითად, კრისტიმ დაამატა თავისი ფერადი სავიზიტო ბარათი შემაჯამებელ განყოფილებაში, ვიდეოდან სქრინი და პრეზენტაციის ბმული სოციალურ მედიაზე საუბრისას და ფოტო, იოგას რომ ასწავლის.

როდესაც თქვენ ცდილობთ კარიერის განვითარებას, უნდა დაადასტუროთ, რომ გაქვთ ცოდნა ახალ სფეროში – მიზნობრივი პროფილით, რომელიც იპყრობს მკითხველების ყურადღებას და საბოლოოდ, გეხმარებათ ცვლილებაში.



რა იქნებოდა, ბავშვებს საშინაო დავალების დახატვა რომ შესძლებოდათ?

NASA Space Apps Challenge 2020-ზე რეგისტრაცია დაიწყო