in

ლიპტონმა ჩაის ნაყინი გამოუშვა, ბრენდის უცნაური განვითარება

Lipton-ი და ნაყინის მწარმოებელი Wall’s-ი ახალი პროექტის ფარგლებში გაერთიანდნენ და და შემოდგომას უცნაური პროდუქტით შეხვდნენ.

ბრენდების გაერთიანება სარეკლამო სააგენტო Bluemarlin-ის ხელშეწყობით მოხერხდა, რომლებმაც უცნაური პროდუქტი – გაყინული ჩაი შექმნეს. ჩაი და ნაყინი ჰიბრიდი Lipton Crush-ი მხიარულ ფერებშია შეფუთული. მოხერხებული შეფუთვა ორი ნაცნობი ბრენდის ლოგოთი ჯერჯერობით მხოლოდ აზიაში გაიყიდება.

Lipton_Crush_2 Lipton_Crush_3 press

ჩოგბურთის სამოყვარულო ტურნირი “ლოპოტას თასი 2014 ” ოქტომბერში გაიმართება !

“IT-შნიკი” ქალები თეთრეულის რეკლამაში გადაიღეს