in

ლიპტონის ცივი ჩაი – Never lose your cool 2011

კომპანია უნილევერმა 2011 წელს, მოსალოდნელ ცხელ ზაფხულთან დაკავშირებით, გააკეთა კამპანია “Never Lose Your Cool,” რასაც ორმაგი მნიშვნელობა აქვს ინგლისურ ენაზე: 1) შეინარჩუნე სიმშვიდე  და 2) პირდაპირი გაგებით, შეინარჩუნე სიგრილე.

სატელევიზიო რეკლამის გარდა, კომპანიამ საზოგადოებრივ თავშეყრის ადგილებში დაამონტაჟა გასაგრილებელი საშუალებები. სატელევიზიო რეკლამაში კი თამაშობს ჰიუ ჯეკმანი, რომელიც ლიპტონის ცივი ჩაის სახე ჯერ კიდევ 2010 წელს გახდა.

 lipton new1 lipton 2nd 1
ნახეთ ვიდეო და შეაფასეთ

 

http://www.youtube.com/watch?v=45emK7Zl6vk

Shivam Handloom-ის ლეიბები-თქვენი წუხილის მიზეზსაც დააძინებს!

გორილა მარკეტინგის ნიმუშები