in

Liquid Death-მა ცუდი კომენტარები სიმღერის ტექსტად აქცია

ჰეითერები ყველა ბრენდს ჰყავს და არც მათი პოვნაა რთული. უბრალოდ კომენტარებში ჩაიხედეთ და რას აღარ ნახავთ… გამონაკლისი არც Liquid Death გახლავთ, რომელმაც ასეთი კომენტარების დამალვა კი არა, პირიქით, გაჰიტება გადაწყვიტა. რას ნიშნავს ეს? Liquid Death-მა ცუდი კომენტარები მუსიკის ტექსტად აქცია. Greatest Hates-ის ალბომი შემოგვთავაზა და მისი შესრულება მომღერალ კარტერ ფეითს მიანდო:

BOG

Liquid Death-ის კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტო LD Creative Team-მა იმუშავა. 

როგორ შეცვალოთ მიდგომა, თუ გეშინიათ, რომ AI სამსახურს წაგართმევთ

Lion Auto-ს რებრენდინგი: ახალი სახელი და ავტოიმპორტის გაფართოებული სერვისები