ტუალეტში ჩატარებული ექსპერიმენტის შემდეგ, Liquid Death-მა მორიგი უცნაურობა ჩაიდინა… ახალი შეზღუდული გამოშვების ცხარე წიწაკის გემოს მქონე სასმლის შესახებ მომხმარებლები ფიქრობდნენ, რომ მომაკვდინებელი იყო, ამიტომ საპირისპიროში რომ დაერწმუნებინათ, ახალი სასმელები იმ ადამიანებზე გამოცადეს, რომლებიც ყველაზე მეტად გვიყვარს. ექსპერიმენტში კომპანიის რეალური თანამშრომლების დედები ჩართეს, საბედნიეროდ, ყველა გადარჩა და Liquid Death-ის ახალი სასმლის შეფასებაც შეძლეს:
Liquid Death-ის კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტო LD Creative Team-მა იმუშავა.