in

რამ დაგაბნიათ? „ლიტვურმა საცხობმა“, უბრალოდ, პურის შეფუთვა შეცვალა

არავითარი დაბნეულობა, მეგობრებო! თუკი მაღაზიაში მისულს „ლიტვური საცხობის“ პური ჩვეული სახით აღარ დაგხვდათ, გეტყვით, რომ მან უბრალოდ, შეფუთვა შეიცვალა. განახლებული 0%-იანი პური ზოგიერთმა მომხმარებელმა ვერ იცნო. საპასუხოდ, „ლიტვურმა საცხობმა“, კამპანია წამოიწყო, გზავნილით „რამ დაგაბნიათ? მხოლოდ შეფუთვა შევცვალეთ“. ვიდეორგოლის იდეასა და ფროდაქშენზე სააგენტო Brand Me-მ იმუშავა. ნახეთ, შეაფასეთ ვიდეორგოლი და რაც მთავარია, გახსოვდეთ – ლიტვური პური ზუსტად ისევ ისეთია გემოთიც, ფასითაც და სხვათა შორის, წონითაც.

კრედიტები:
დამკვეთი – ლიტვური საცხობი
ლიტვური საცხობის მარკეტინგის მენეჯერი – ნათია აღდგომელაშვილი
სააგენტო – Brand me
იდეის ავტორი- სალი ვაშაყმაძე
პროექტის მენეჯერი – სალომე კუნელაური
რეჟისორი – თევდორე გოგოლაძე
ოპერატორი – თემო მაჭარაძე
წარმოების მენეჯერი/ 1AD – გიორგი სამსიანი
მხატვარი – კატო გელაშვილი / ასისტენტი: თიკო იმნაძე
ქასთიიგი – ნანუკა სიორიძე / ია ვახანია
გრიმი: ანუკა ლავრელაშვილი
კამერის პირველი ასისტენტი : ერეკლე ცხელიშვილი
მეორე : გიორგი ფაილოძე
ხმა : გიორგიი სუჯაშვილი
სეტ მენეჯერი: ოსო კოკაევი
განათება: ლევან სუმბათაშვილი

გიორგი ჩუბინიძე საბა კოპაძე

რას ელოდებიან თქვენგან, როგორც კარგი ქოფირაითერისგან? იხილეთ 7 პასუხი ამ ერთ კითხვაზე

პროგრამირების შესწავლის მსურველებისთვის Skillwill ღია კარის დღეს მართავს