in

ცნობილი ლოგოების კონცეპტები, რომლებიც ამერიკელმა დიზაინერმა, ისე, გასართობად შექმნა

დრო გაქვთ და არ იცით, რით დაკავდეთ? მაშინ დიზაინ დირექტორსა და ბრენდის სტრატეგ მაიკლ ირვინის ნამუშევრების ნახვას გირჩევთ. დიზაინერმა ცნობილი ლოგოების შეცვლილი კონფეპტი ისე, უბრალოდ, გასართობად შექმნა. ის ნიუ-იორკში ცხოვრობს და ბრენდინგის შექმნითაა დაკავებული. მაიკლ ირვინი თანამშრომლობს ისეთ კომპანიებთან, როგორებიცაა Burger King, Fujifilm, Heineken, NBC, NFL, Nike, Pepsi, Under Armour, Victoria’s Secret, Xerox და სხვები.

„არასდროს ყოფილა მიზანი ასეთი საერთო!“ – მთელი საქართველოს მადლობა სამედიცინო პერსონალს

„საქართველოს ბანკმა“, $55 მილიონის მოზიდვით, კაპიტალისა და ლიკვიდურობის პოზიცია კიდევ უფრო განიმტკიცა