in ,

როგორ მოვარგოთ მინიმალისტური ლოგო კომპანიის ორსიტყვიან დასახელებას? – გრაფიკული ნამუშევრები

ბრენდის ვიზუალური იდენტობა კომპლექსური საკითხია. ერთ პატარა ნიშანში ლოგოდიზაინერმა უნდა შეძლოს ბრენდის მაქსიმალურად მკაფიოდ და ამავდროულად, მარტივად დასამახსოვრებლად წარმოჩენა. პროექტში, რომელზეც ინდოელმა გრაფიკულმა დიზაინერმა შიბუმ იმუშავა, მინიმალისტურ კონცეფციაში მოქცეულია ბრენდის მთავარი ფუნქცია, სახელის ორი უმნიშვნელოვანესი ელემენტი. ნახეთ და შეაფასეთ.

სადარბაზოების კედლებზე გაცოცხლებული ქართული ანდაზები თანამედროვე თბილისის საცხოვრებელ კორპუსებში!

რა უნდა გააკეთოს ლიდერმა, რომ მისი გუნდის წევრები განვითარდნენ და დასახულ მიზნებს მიაღწიონ?!