19
Jun
2019

როგორი იქნებოდა კომპანიების ლოგოები, მომხმარებლების შეხედულებებით რომ შეექმნათ?

19 Jun 2019

ლოგოს დანიშნულებაა, წარმოაჩინოს ბრენდის დადებითი მხარეები და ღირებულებები. თუმცა, რა იქნება, თუკი ისინი მომხმარებელთა უკმაყოფილებას ასახავენ? ამ დამაინტრიგებელ კვლევაში 779-მა ადამიანმა მიიღო მონაწილეობა. მონაწილეებს სთხოვეს, დაეხატათ ცნობილი ბრენდების ლოგოები ნულიდან. ნამუშევრები შეადარეს იმ 15 კომპანიის, რომლებიც “ყველაზე ღირებულ ბრენდებად ითვლებიან. ეს შეხედულებები ლოგოტიპებზე გადმოიტანეს. მაგალითად, “ეფლის” ბრენდი, რომელსაც ბევრი ინოვაციურს უწოდებს, მონაწილეებმა “სნობად” შეაფასებს. “ამაზონი” – ხარბად. “კოკა-კოლას” არაჯანსაღი რეპუტაცია დაუდგინეს, “მაკდონალდს” – ღორის სიმბოლო მიახატეს. ცოტა უჩვეულოა, ხომ? ნახეთ, რა გამოვიდა საბოლოოდ…

განხილვა