in

ფერების მნიშვნელობა ლოგოებს მიღმა

ლოგოს შექმნისას ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება ბრენდის ფერების შერჩევაა. სწორი პალიტრის არჩევა დაგეხმარებათ, იდენტობა უკეთ განსაზღვროთ და დიზაინს მრავალფეროვნება შემატოთ. გარდა ამისა, ფერი თქვენს ლოგოს სიღრმეს და ვიზუალურ კავშირს მატებს კომპანიის ღირებულებებთან — სწორ კომბინაციას იმ განცდის გადმოცემა შეუძლია, რომელსაც კონკრეტული კომპანია მომხმარებლებს უქმნის.

BOG
BOG

ესთეტიკურ მიმზიდველობასთან ერთად, ფერები თქვენს ბრენდს მომხმარებლებთან უფრო ღრმა ფსიქოლოგიურ დონეზე კომუნიკაციაში ეხმარება. როდესაც ლოგოს და ფერთა პალიტრას არჩევთ, რეალურად ემოციებსა და ასოციაციებსაც განსაზღვრავთ, რომელთა გამოწვევაც გსურთ. ფერების ეს ფსიქოლოგია მნიშვნელოვანი ფაქტორია კორპორატიული იდენტობის შესაქმნელად.

მეცნიერებამ არაერთხელ აჩვენა, რომ ჩვენი ტვინი განსხვავებულად რეაგირებს გარკვეულ ფერებზე. იმის გაგებით, თუ როგორ მოქმედებს თითოეული ფერი გონებაზე და მის მიერ გამოწვეულ ემოციებზე, შეგიძლიათ უფრო ეფექტური ბრენდი შექმნათ. მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს, რომ ეს არის ნიუანსირებული და რთული სფერო, რომელიც ფრთხილად ფიქრს მოითხოვს. განვიხილოთ, თუ როგორ მოქმედებს თითოეული ეს ფერი ემოციებსა და ფსიქოლოგიაზე:

წითელი

ერთ-ერთი ძირითადი ფერი — ვნების, ბრაზისა და მღელვარების უნივერსალური სიმბოლო. წითელი პოპულარული ფერია ბრენდინგში. თუ თქვენ ეძებთ ნათელ, მხიარულ და ახალგაზრდულ ბრენდის იმიჯს, წითელი იდეალური ვარიანტია. თუ უფრო დაბალ, კონსერვატიულ მიდგომას ანიჭებთ უპირატესობას, ის არ უნდა იყოს თქვენს ფერთა რადარში.

ყვითელი

ეს თბილი ფერი კეთილგანწყობისა და მხიარულების მთავარი მაგალითია. ბრენდები, რომლებიც მომხმარებლებს დამამშვიდებელი, თბილი განწყობით და ახალგაზრდული ენერგიით მიმართავენ, ყვითელ ფერს იყენებენ. გარდა ამისა, ამ ფერს შეუძლია, მხიარული და ხელმისაწვდომი იდენტობის სახე შექმნას.

ნარინჯისფერი

ნარინჯისფერი ყვითლის უფრო მხიარული და ენერგიული „მეგობარია“. ის აერთიანებს წითელთან დაკავშირებულ უფრო გამამხნევებელ და აქტიურ ემოციებს და იყენებს ყვითლის რბილ ტონებს. ნარინჯისფერი შესანიშნავია ბრენდებისთვის, რომლებსაც  სიცოცხლისუნარიანობისა და ბედნიერების გრძნობის გამოწვევა სურთ, როგორიცაა ტურისტული კომპანიები. მისი აგრესიულობა, შერბილებული მეგობრულობით, შესანიშნავი ფერია მოქმედებისკენ მოწოდებისთვის.

მეწამული

ბრენდებისთვის, რომლებიც ცდილობენ, დახვეწილობისა და სიდიადის განწყობა შექმნან, მეწამული საუკეთესო არჩევანია. ეს ასევე შესანიშნავი არჩევანია მათთვის, ვისაც სურს, თავისი კრეატიულობა და დამამშვიდებელი იდენტობა აჩვენოს. იასამნისფერი საუკეთესო არჩევანია ისეთი ბრენდებისთვის, როგორიცაა მაღალი დონის კოსმეტიკა და საცალო კომპანიები. მათ, ვინც ეძებს უფრო ფართო, უფრო მიწიერ მიმზიდველობას, მუქ იისფერს უნდა მოერიდონ.

მწვანე

მწვანე ერთ-ერთი ყველაზე მშვიდი ფერია, რადგან თვალს რაიმეს კორექტირებას არ აიძულებს. ეს ფერი წონასწორობისა და სიმშვიდის გრძნობაზე მიანიშნებს. ასევე, მას ბუნებასთან კავშირის ასოციაცია გამოარჩევს. ბრენდები, რომლებსაც სურთ, ახლის დაწყების შესაძლებლობას გაუსვან ხაზი, მწვანეს ერთგვარ დამამშვიდებელ ეფექტად იყენებენ. იქიდან გამომდინარე, რომ მას თბილი ფერების ენერგეტიკა არ აქვს, ის ისეთი კომპანიებისთვის არ გამოდგება, რომლებიც თამამ განცხადებებს ანიჭებენ უპირატესობას.

ლურჯი

მშვიდი ზღვის მსგავსად, ლურჯი შთააგონებს სიმშვიდისა და სულიერი ცნობიერების გრძნობას. ის შესანიშნავი არჩევანია სამედიცინო და ჯანდაცვის ბრენდებისთვის, რომლებიც სიმშვიდისა და განკურნების ემოციის გამოწვევას ცდილობენ. მეორე მხრივ, უფრო მუქი ლურჯი კორპორატიულ ბრენდებს თავდაჯერებულობისა და პროფესიონალიზმის განცდას ანიჭებს. თუმცა ლურჯის გადაჭარბებულმა გამოყენებამ შეიძლება ბრენდი ცივი და ძნელად ხელმისაწვდომი ეფექტით შეფუთოს.

ვარდისფერი

ვარდისფერი ხშირად ყველაზე ქალურ ფერად განიხილება, მაგრამ ის მაინც უფრო მრავალმხრივია. ბრენდები, რომლებიც ვარდისფერს იყენებენ, ენერგიისა და სიცოცხლისუნარიანობის გრძნობას ინარჩუნებენ. თანაც, ის სიმშვიდის გრძნობასაც მოიცავს.

შავი

შავი ტრადიციულად პროფესიონალიზმისა და სერიოზულობის სიმბოლოდ ითვლება. თუმცა ის ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას ელეგანტურობის, სიმტკიცისა და ძალაუფლების გრძნობების გასაღვიძებლად. ბრენდები, რომლებიც ირჩევენ შავ ფერს, ტენდენციურად აკეთებენ განცხადებას და გამოხატავენ ავტორიტეტისა და პატივისცემის გრძნობას.

თეთრი

თეთრი ჩვეულებრივ იგნორირებულია ან უკანა პლანზე გადადის, მაგრამ ეს ნეიტრალური ფერი ძალიან მნიშვნელოვანია. მას შეუძლია იმუშაოს როგორც მეორადი ფერი კონტრასტის უზრუნველსაყოფად და შეუძლია შექმნას სუფთა, მარტივი ფონი ლოგოსთვის. თეთრი არის ამრეკლავი ფერი, რომელიც წარმოადგენს სიწმინდეს, დახვეწილობასა და ეფექტურობას. ბრენდებს, რომლებიც ცდილობენ გადმოსცენ ექსკლუზიურობისა და ფუფუნების დონე, შეუძლიათ გამოიყენონ თეთრი აბსოლუტური წარმატებისთვის.

ტორტის შექმნის ხელოვნება ბლამანჟესგან

თუ ძალიან პასუხისმგებლიანი ხართ, ეს 6 სტრატეგია დაგეხმარებათ