in ,

ცნობილი ლოგოები, მათივე პროდუქციის გავლენის ქვეშ! – ორიგინალური კოლაჟი

იტალიელ ხელოვან მარკო შემბრის კომპანიებთან და მათ ლოგოებთან დაკავშირებით საინტერესო კითხვა დაებადა, რამაც საბოლოო ჯამში, ორიგინალურ პროექტამდე მიიყვანა. მარკოს სურდა გაერკვია, როგორი ვიზუალით წარმოგვიდგებოდნენ კარგად ნაცნობი ლოგოები, მათივე პროდუქტის გავლენის ქვეშ რომ მოქცეულიყვნენ. მაგალითად, როგორი ფორმები ექნებოდა McDonald’s-ის სიმბოლოს, ბევრი ბურგერი რომ დაეგემოვნებინა? ან Starbucks-ის ქალთევზას ყავა ზედმეტი დოზით რომ დაელია?

„რაგნარი“ ვიკინგების სამეფო ლუდია, რომელიც ქართულ ბაზარზე თავისი ლეგენდარული გემით შემოვიდა“- ADvan

ჩრდილების ქართული თეატრის წარმატება დორტმუნდში! – “ბუდრუგანა გაგრა”