Apple, თავის ახალ კამპანიაში, iPhone 14-ის ელემენტის გამძლეობაზე აკეთებს აქცენტს. TBWA\Media Arts Lab-თან თანამშრომლობით გადაღებული იუმორისტული ვიდეორგოლი „ექსპედიციაზე“ მოგვითხრობს, როდესაც სიუჟეტის გმირები ერთ-ერთი პერსონაჟის კბილს ეძებენ, საბოლოოდ კი მართლა იპოვიან.
რა თქმა უნდა, კამპანიის მთავარი მიზანი იმის დემონსტრაციაა, რომ აიფონის უახლესი მოდელის გამოყენება ექსპედიციაშიც კი შეიძლება — მისი გამძლეობით გამორჩეული ელემენტის ხარჯზე… რომ აღარაფერი ვთქვათ სხვა მახასიათებლებზე.