13
მარ
2018

საქართველოს ეროვნული ლატარიის ბრენდინგი WINDFOR’S-ის შესრულებით

13 მარ 2018

ქართულ ბაზარზე ახალი ბრენდი – საქართველოს ეროვნულ ლატარია – Lotto.ge გამოჩნდა, რომელიც ბილეთების გაყიდვას 17 მარტიდან დაიწყებს. კომპანიის ვიზუალურ იდენტობაზე კრეატიულმა სააგენტო WINDFOR’S-მა იმუშავა.

„გადავწყვიტეთ, ბზრიალა სიმბოლო გამხდარიყო მთავარი ღერძი lotto.ge-ს ვიზუალური იდენტობისა, რადგან გვსურდა ლატარიის ნამდვილი ხასიათი გამოგვეკვეთა. ამასთან, ავარჩიეთ წითელი და თეთრი ფერები, რომ გადმოგვეცა ბრენდის ეროვნული ბმა ქართველ ხალხთან“, – ამბობენ WINDFOR’S-ში.

Client: Georgian National Lottery
Agency: WINDFOR’S

Creative Chairman: Vato Kavtaradze
Executive Creative Director: Nino Gordeladze
Art Director: Mari Sukhishvili
Designers: SergoTitenkov, Nick Monaselidze
Copywriter: Irina Sakvarelidze
Client Service Director: Tamar Tsintsadze

განხილვა