in

Louis Vuitton-მა ვენეციის ისტორიული კიოსკები განაახლა

მას შემდეგ, რაც 2022 წლის ხელოვნების ბიენალეს კარები გაიღო, ქალაქის მიხვეულ-მოხვეულ ქუჩებში ადამიანებმა ძველი, ნოსტალგიური ობიექტები შეამჩნიეს… აქ ახალი ამბების კიოსკების მთელი რიგია და თითოეულ მათგანს Louis Vuitton-ის ვარდისფერი ლოგო ამშვენებს.

ეს დროებითი ინსტალაცია ფრანგული მოდის სახლის ინიციატივის ნაწილია, რათა პატივი მიაგოს ამ ისტორიულ და საყვარელ გაზეთებს და მათი ყოფილი დიდება აღადგინოს. შეგახსენებთ, რომ გასულ წელს LV-მ ქალაქის ემბლემური მწვანე „ბუკინისტები“ აღადგინა, მდინარე სენის ნაპირებზე. უახლესი ინიციატივაც სწორედ წინა იდეის გაგრძელებას წარმოადგენს.

ბიენალესთან დაკავშირებით Louis Vuitton-მა გულმოდგინედ განაახლა ვენეციის ექვსი ისტორიული გაზეთების ჯიხური, რომელთაგან ზოგიერთი მე-19 საუკუნით თარიღდება. არ მოიცავდა ძირითად მოდიფიკაციას, არამედ მხოლოდ გაწმენდას, ხელახლა შეღებვას და მზის საფარების დამატებას. აღდგენილი ჯიხურები კომპანიამ სამოგზაურო წიგნების მინი-მაღაზიებად აქცია. ძვირადღირებული ბრენდის მიერ აღწერილი, როგორც „გამორჩეული მოგზაურის შეუცვლელი კომპანიონი“, მოგზაურობის წიგნებში წარმოდგენილია საიდუმლო ადგილები, ფეხით გასავლელი ტურები, კულტურული ღონისძიებები, გამოცდილი ჟურნალისტების რეკომენდაციები და ფოტოგრაფიული პორტფოლიო. თანაც, ისინი ხელმისაწვდომია როგორც ბეჭდური, ისე ციფრული ვერსია.

ცალმხრივი სუპერგამტარით კომპიუტერი 400-ჯერ სწრაფად იმუშავებს

„იყო კრეატიული, ნიშნავს გიყვარდეს სიცოცხლე” – რომელია კრეატიული ინდუსტრიის ტოპ მიმართულებები?