in

„სიყვარული საჩუქარია“ — ანა ტეილორ-ჯოი და Tiffany-ის სადღესასწაულო კამპანია

სადღესასწაულო სეზონისთვის ტიფანი შეგვახსენებს, რომ სიყვარული საჩუქარია, ამ გზავნილს კი საკულტო ცისფერი ყუთებით გადმოგვცემს… მთავარი გმირი კვლავ ანა ტეილორ-ჯოი გახლავთ, რომელიც ტიფანის ლურჯი ყუთებისგან აშენებულ არარეალურ სივრცეებში მოგზაურობს, თითოეული კი ტოკიოს, ნიუ-იორკისა და ლონდონის სიყვარულის ინტიმურ ისტორიებს ავლენს.

BOG

ტოკიოში თუ ბავშვი საჩუქრით ხელში მირბის მშობლებისკენ, ნიუ-იორკში ქალი ტიფანის ყუთით ხელში სეირნობს, ხოლო ლონდონში წყვილის რომანტიკული ვახშმის მოზიარე ვხვდებით. ეს არც შემთხვევითია, რადგან ასე ზამთრის სეზონის სენტიმენტების გაღვიძება სურთ, რასაც კიდევ უფრო აძლიერებს 1945 წლის სიმღერა Dream:

რეკლამაზე Anomaly-სთან ერთად იმუშავეს, რომელმაც ასე წინა წლების With Love, Since 1837-ის კამპანია გააგრძელა…

რატომ უნდა გამოიყენოთ აზროვნების ლიდერობა PR სტრატეგიაში

საქართველოს ბანკის 5 პროექტი ევროპის ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული სარეკლამო ფესტივალის- ADCE Awards 2025-ის შორთლისტშია