მოძველებული პრეზენტაციები გადატვირთული სლაიდებით, ცუდი შრიფტებითა თუ სიმბოლოებით წარსულს უნდა ჩაბარდეს! Canva-ც ამის მომხრეა და სწორედ ამიტომ გვიზიარებს Love Your Work-ის კამპანიას. მეტად დასამახსოვრებლად რომ აქციოს, აღნიშნულ საკითხს იუმორით ეხმიანება. ოსკარზე ნომინირებულ მსახიონ ლორეინ ბრაკოს დოქტორი ლენგის როლში გვაცნობს და ერთი გამოწვევის წინაშე აყენებს: წარსულს ჩააბაროს მოძველებული პრეზენტაციები…
კამპანიაზე The Sweetshop-ის დირექტორმა დემიენ შატფორდმა, Otis Studios-თან და ARC Edit-თან ერთად იმუშავა.