განვითარებულ ქვეყნებში ადამიანის სიცოცხლის ხანგრძლივობა ყოველ 5 წელიწადში 1 წლით იზრდება. ამ ნონაცემებზე დაყრდნობით ჰეინიკენმა პატარა ექსპერიმენტი ჩაატარა.
ლუდზე მოთხოვნა 60 წლის ზევით ასაკის ადამიანებშიც გაიზარდა, აქედან გამომდინარე შესამუშავებელი გახდა ახალი სარეკლამო კამპანია, რომელიც +60 სეგმენტზე იქნებოდა გათვლილი.
სპეციალურად შექმნილ საიტზე ideasbrewery.com , სადაც ჰეინიკენმა ე.წ. crwodsorsing-ს მიმართა, ნებისმიერ ადამიანს შეეძლო თავისი იდეა წარმოედგინა. იდეის ერთადერთი მოთხოვნა, ბრენდის უფროს თაობაზე მორგება იყო.
კონკურსი 27 ივნისამდე გრძელდებოდა. 6 ფინალისტი ამსტერდამში გაემგზავრა, მასტერკლასების შემდეგ მათგან დაკომპლექტებული 3 გუნდი ფინალური პრიზისთვის 10.000$ იბრძოლებს.
პორტფოლიოს დათვალიერება შეგიძლიათ საიტზე ideasbrewery.com