in ,

მიყიდეთ ლუდი უფროსებს – ჰეინიკენის ექსპერიმენტი

განვითარებულ ქვეყნებში ადამიანის სიცოცხლის ხანგრძლივობა ყოველ 5 წელიწადში 1 წლით იზრდება. ამ ნონაცემებზე დაყრდნობით ჰეინიკენმა პატარა ექსპერიმენტი ჩაატარა.

ლუდზე მოთხოვნა 60 წლის ზევით ასაკის ადამიანებშიც გაიზარდა, აქედან გამომდინარე შესამუშავებელი გახდა ახალი სარეკლამო კამპანია, რომელიც +60 სეგმენტზე იქნებოდა გათვლილი.

სპეციალურად შექმნილ საიტზე ideasbrewery.com , სადაც ჰეინიკენმა ე.წ. crwodsorsing-ს მიმართა, ნებისმიერ ადამიანს შეეძლო თავისი იდეა წარმოედგინა. იდეის ერთადერთი მოთხოვნა, ბრენდის უფროს თაობაზე მორგება იყო.

კონკურსი 27 ივნისამდე გრძელდებოდა.  6 ფინალისტი ამსტერდამში გაემგზავრა, მასტერკლასების შემდეგ მათგან დაკომპლექტებული 3 გუნდი ფინალური პრიზისთვის 10.000$ იბრძოლებს.

პორტფოლიოს დათვალიერება შეგიძლიათ საიტზე ideasbrewery.com

კნავილისათვის მიღებული ჯილდო

სოციალური თამაშები – ადამიანური ურთიერთობების ფსიქოლოგია