in

გადაწყვეტილებები, რომელმაც შექმნა „მეამა” – ლუკა კაპანაძე, ნათია ჩომახაშვილი

მილიონი კაფსულა გააფუჭეს, რომ ის გამოსულიყო, რაც ჩაიფიქრეს. ყველაფერი 2016 წელს დაიწყო, როდესაც ქართული ყავის ბრენდის შექმნის იდეა გაჩნდა. საბოლოო პროდუქტამდე მისასვლელი გზა საკმაოდ გრძელი აღმოჩნდა, თუმცა, დღეს უკვე რეალობაა, რომ Meama ადამიანებს ყოველი დღისგან უფრო მეტის მიღებაში ეხმარება. „მარკეტერისპოდკასტის ახალი ეპიზოდის სტუმრები არიან: ლუკა კაპანაძე – „მეამას” გენერალური დირექტორი და ნათია ჩომახაშვილი, კომპანიის მარკეტინგის დირექტორი. გადაცემაში, მათთან ერთად ვისაუბრებთ საუკეთესო გადაწყვეტილებებზე, რომელმაც შექმნა „მეამა“, როგორც ბიზნესი და „მეამა“, როგორც ბრენდი.

„მარკეტერის“ პოდკასტს წარმოგიდგენთ „საქართველოს ბანკი ბიზნესი“. ყველა ეპიზოდის მოსმენა შეგიძლიათ ვებგვერდზე www.podcast.ge. ასევე პლატფორმებზე – Apple, Google Podcasts და Spotify.

შენი ვაგინა დედოფალია! – მენოპაუზის, სამეფო ენით მოთხრობილი, გვერდითი ეფექტები

7R – მდგრადი მოდა ზუგდიდიდან, ბიზნესი და ნარჩენების მართვის შვედური მოდელი