in

სანამ ომს დაიწყებდეთ, კარგად გამოიძინეთ – Simba-ს კამპანია

რას შეეძლო თავიდან აერიდებინა მსოფლიო ომები და გლობალური კრიზისი? კარგ გამოძინებას. ვინ იცის, კარიბის ზღვის 1962 წლის კრიზისის გადაჭრაც ჩოგბურთის შეჯიბრით იყო შესაძლებელი, როცა საბჭოთა კავშირი და აშშ ომის დაწყების პირას იყვნენ მისულები. მატრასებს ბრენდმა Simba გადაწყვიტა ისტორიის გადაწერა და ომების მოგვარების გზად გამოძინება მიიჩნია. წარმოიდგინეთ მოწინააღმდეგე ფლოტების მეთაურები, მოულოდნელად, გართობას რომ იწყებენ და ყველაფერი მშვიდობიანად მთავრდება და ყოველივე ეს გემრიელად გამოძინების დამსახურებაა. თუმცა, წარმოდგენა საჭირო არაა, ყველაფერი ამ რეკლამაშია ნაამბობი.

ყველას შეუძლია იყოს კრეატიული?

„რისი გეშინია, სვანი არ ხარ?“ – მარი ნაკანი მესტიაზე, კამპანია „ქალაქი შენი ხასიათით“ ფარგლებში