in ,

როგორ აახლოვებს კულტურისა და ტრადიციების გაზიარება განსხვავებული სტერეოტიპების მქონე ადამიანებს – Domino’s Pizza-ს კამპანია

არაფერი აახლოებს ადამიანებს იმაზე უკეთ, ვიდრე ერთი მაგიდის ირგვლივ შეკრება, გემრიელი კერძები და გულახდილი საუბრები. ამ პროცესზე არც ასაკის და არც ეროვნული წარმომავლობის ფაქტორი მოქმედებს, ერთი მაგიდის ირგვლივ ყველა ჩვეულებრივი ადამიანია, განურჩევლად რელიგიური თუ პოლიტიკური შეხედულებებისა. Domino’s Pizza ამას კიდევ ერთხელ ამტკიცებს და საინტერესო კამპანიას გვთავაზობს. ბრენდმა თავის აქტივობაში მონაწილეობის მისაღებად სხვადასხვა ქვეყნისა და სარწმუნოების წარმომადგენლები მოიწვია, რომლებმაც თავიანთი უშუალო საუბრითა და გულახდილობით მალევე მოახერხეს იმ სტერეოტიპების დამსხვრევა, რასაც ყოველდღიურად ვქმნით. ბრენდს იდეის განხორციელებაში სააგენტო Wieden + Kennedy დაეხმარა.

 

როგორ დავიბრუნოთ სამუშაო მოტივაცია შვებულების შემდეგ?

ლუდის ბაზარზე კომპანია „არგო“ გამოჩნდა