in

ლაპარაკი ვერ გიშველით

კრეატიულმა პროდაქშენმა “Stereotactic”-მა ფილოსოფიური რეკლამა წარმოადგინა. რეკლამა საქველმოქმედო პროექტ Mainpeople-სთვის გაკეთდა.

პროექტი Instagram-ის პრინციპით მუშაობს: პროექტში მონაწილეებს შეუძლიათ საკუთარი ფოტოს განთავსება და მოწონებების დაგროვება. ყოველი ახალი ფოტოს მოწონებისას მომხმარებელი 1 დოლარს იხდის და თვითონ ირჩევს, რომელ ფონდში წავიდეს მისი თანხა.

მიუხედავად იმისა, რომ პროექტი ახალი დაწყებულია მან 34 000 დოლარი 15 საქველმოქმედო ფონდში გადარიცხა.

https://vimeo.com/121438807

სწრაფი ჩარიცხვის აპარატებით სარგებლობის პრაქტიკა

“Johnson&Johnson”-ის თამამი ნაბიჯი – ტრანსგენდერი რეკლამაში