in

Maison Margiela-ს ავანგარდული მოდის ნატიფი ხელწერა

Maison Margiela დახვეწილი ელეგანტურობისა და ავანგარდული დიზაინის სიმბოლოა, რომელიც უნიკალურ ნიშას ქმნის მოდის სამყაროში. ბრენდის ფილოსოფია ტრადიციული ფუფუნების უარყოფას ეფუძნება. სანამ თქვენ დილის გემრიელ ყავას იმზადებთ, ერთად გავიგოთ, როგორ ჩამოყალიბდა და განვითარდა Maison Margiela-ს ბრენდი და მისი მფლობელის ვიზიონერული აზროვნება.

ყველაფერი დაიწყო იმით, რომ 1988 წელს, ბელგიელმა დიზაინერმა მარტინ მარჯიელამ Maison Margiela დააარსა. თანამედროვეებისგან განსხვავებით, მან ყურადღების ცენტრში ყოფნაზე უარი თქვა, არჩია დარჩენილიყო ანონიმური და მის ნამუშევრებს ესაუბრათ მის ნაცვლად. გადაწყვეტილება დარჩენილიყო ანონიმური გახლდათ გააზრებული განცხადება პიროვნების კულტის წინააღმდეგ, რომელიც ხშირად დომინირებს მოდის ინდუსტრიაში.

მარჯიელას დიზაინები ხასიათდებოდა მინიმალისტური ესთეტიკით. ისინი ხშირად მოიცავდა არატრადიციულ სილუეტებს, მასალებს და ფოკუსირებული იყო ოსტატობაზე. მარჯიელას იზიდავდა ყველაფერი უხილავი, უყურადღებოდ მიტოვებული და დავიწყებული. მისი კოლექციები ხშირად ასახავდა დეკონსტრუქციის ელემენტებს, ვინტაჟური სამოსისა და ინდუსტრიული მასალების გადამუშავების შედეგს, რაც სილამაზისა და ფუფუნების ტრადიციულ წარმოდგენებს ცვლიდა საზოგადოებაში.

მარჯიელას მოდისადმი მიდგომა ნამდვილად რევოლუციური იყო. მან უარყო სეზონური ტენდენციების იდეა და ნაცვლად ამისა, ფოკუსირდა დროში გამძლე ნაწარმის შექმნაზე. მის კოლექციებს ხშირად აღწერდნენ როგორც „კონცეპტუალურსა“ და „ექსპერიმენტულს“, რაც გამოწვევას უქმნიდა იმის საზღვრებს, რაც მისაღებად ითვლებოდა მოდის სამყაროში. მარჯიელას ერთ-ერთი ყველაზე ლეგენდარული ქმნილება იყო ჩექმა Tabi – ფეხსაცმლის დიზაინი გაყოფილი თითით, რომელიც ჰგავდა ტაბის წინდას. ჩექმა იყო ფუნქციური და ავანგარდული ერთდროულად. ამიტომ სწრაფად იქცა ბრენდის სავიზიტო ბარათად. სხვა აღსანიშნავი დიზაინებს შორის იყო დიდი ზომის პალტოები, დეკონსტრუირებული ქურთუკები და ისეთი უჩვეულო მასალებით დამზადებული სამოსი, როგორიცაა გადამუშავებული პლასტმასის ბოთლები.

დიზაინერის ფილოსოფია ჩამოყალიბდა მანიფესტში, რომელიც მან 1989 წელს გამოაქვეყნა. მანიფესტი აღწერდა მის მიდგომას დიზაინისადმი, ტრადიციული ფუფუნების უარყოფას და ანონიმურობის მნიშვნელობას. მანიფესტი დიზაინერთა ახალი თაობის მოწოდებად იქცა.

საჯაროობის მიმართ ზიზღის მიუხედავად, მარჯიელას დიზაინებმა სწრაფად მოიპოვა აღიარება და მოწონება. მის კოლექციებს აქებდნენ ორიგინალურობის, ოსტატობისა და დროში გამძლეობის გამო. 1997 წელს, მარჯიელას პრესტიჟული CFDA საერთაშორისო ჯილდო მიენიჭა, მოდის ინდუსტრიაში შეტანილი წვლილისთვის.

2009 წელს, მარჯიელამ დატოვა ბრენდი, თუმცა, მისი მემკვიდრეობა გრძელდება Maison Margiela-ს სახელით, რომელიც კვლავაც ქმნის ინოვაციურ და დამაფიქრებელ დიზაინებს. დღეს მარჯიელა ითვლება მე-20 და 21-ე საუკუნეების ერთ-ერთ ყველაზე გავლენიან დიზაინერად და მისი ნამუშევრები კვლავაც შთააგონებს დიზაინერთა ახალ თაობას.

რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.

რა უნდა გაითვალისწინოს ლიდერმა საკუთარ თავზე ზრუნვისას

საქართველოს ბანკის მობილბანკში ყოველდღიური დაჯილდოება დაიწყო