მხოლოდ საქართველოში 1,000,000-ზე მეტი რეგისტრირებული სოციალური ქსელის მომხმარებელია. რამდენი მათგანი გიცნობთ თქვენ? როგორ ფიქრობთ, რამდენი დრო სჭირდება მათთან ყოველდღიურ კომუნიკაციას? რამდენად ოპერატიულად პასუხობთ დაინტერესებულ მომხმარებელს?
მიუხედავად იმისა, არის, თუ არა თქვენი კომპანია სოციალურ მედიაში, უნდა იცოდეთ, რომ თქვენი მომხმარებლები და კონკურენტები უკვე იქ არიან.
ჩვენს ეპოქაში, სადაც ტექნოლოგიების განვითარება, ბიზნესი, მარკეტინგი და კომპანიის მომავალი ერთმანეთთან მჭიდროდაა დაკავშირებული, ციფრულ სამყაროში სწორ პოზიციონირებას, ბრენდებისთვის, ფაქტობრივად, გარდამტეხი მნიშვნელობა ენიჭება.
MarkLab ახალი მარკეტინგული კომპანიაა, რომლის მიზანიც სხვადასხვა ბრენდისა და ბიზნესისთვის, მცირე დროში, მაქსიმალური წარმატების მოტანაა. „მარკლაბის“ შექმნის იდეა მარკეტერებს: კატია აბსანძესა და ნინო ხუროძეს ეკუთვნით, რომელთაც სფეროში საქმიანობის, დაახლოებით, 10 წლიანი გამოცდილება აქვთ. ახალი მარკეტინგული კომპანიის საჭიროებას კი, ბაზარზე არსებული გამოწვევებიდან და მოთხოვნებიდან ხსნიან.
უფრო კონკრეტულად, „მარკლაბის“ მომსახურებაში იგულისხმება:
- ბრენდინგი (ლოგო, ბრენდბუქი, ბრენდის პლატფორმა);
- ნეიმინგი – მარკეტინგული კონსულტაცია, ციფრული მარკეტინგი;
- სოციალური მედიამენეჯმენტი;
- სარეკლამო რგოლების გადაღება, სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა და TV განთავსება;
- ფოტოგადაღება – დაწყებული ფოტოგრაფისა თუ ლოკაციის შერჩევიდან და სცენარის გაწერიდან, დასრულებული ყველა იმ ნიუანსით, რომელიც ამ სფეროს აერთიანებს.
ამჟამად, „მარკლაბი“ სხვადასხვა სფეროს, ტიპისა და სიდიდის კომპანიებთან თანამშრომლობს.