in ,

რა შეუძლია ფეხბურთს? – პელეს და Mastercard-ის ერთობლივი კამპანია

BOG
BOG

Mastercard-მა ახალი კამპანიით #StartSomethingPriceless გადაწყვიტა გაერკვია, რამდენად შეეძლო ფეხბურთს სხვადასხვა მიზეზის, თუ პრობლემის გამო დაყოფილი საზოგადოების გაერთიანება. აქტივობაში მონაწილეობისთვის კომპანიამ სააგენტო McCann-თან და ლეგენდარულ პელესთან თანამშრომლობით, 22 სხვადასხვა ქვეყნის წარმომადგენელი მოიწვია. სტუმრებს ერთმანეთთან მხოლოდ 2 რამ აერთიანებდათ: ამ სპორტისადმი დამოკიდებულება და თავისი ქვეყნის ნამდვილი პატრიოტული სიყვარული. Mastercard-მა კამპანიაში მონაწილე ადამიანებისგან 2 გუნდი ჩამოაყალიბა, მათ ერთმანეთის პირისპირ ფეხბურთი პროფესიონალურ დონეზე უნდა ეთამაშათ. გამარჯვებულ გუნდს ბრენდმა UEFA-ს ჩემპიონთა ლიგის ბილეთები აჩუქაMastercard-ის კამპანიის შედეგი მართლაც საინტერესო აღმოჩნდა, მიუხედავად ენობრივი ბარიერისა და განსხვავებული შეხედულებებისა, თამაშის დროს ყველა ერთი დიდი მეგობრული გუნდის ნაწილად იქცა.

BOG
BOG

 

პოზიტიური კურიერი Menu.ge-ს ვიდეორგოლში „სიხარულის მიწოდება ყოველდღიურად“

ხინკლის ფორმის ტკბილეულის კონცეპტები ქართველი გრაფიკული დიზაინერისგან!