in

Mastercard და TKT.ge შიდა ტურიზმის მხარდასაჭერად ერთიანდებიან

COVID-19 პანდემიის რეალობაში, რამდენიმე თვიანი კარანტინის შემდეგ, საქართველოში შიდა ტურიზმის სექტორი ამუშავდა. მოგზაურებს კვლავ აქვთ შესაძლებლობა, აღმოაჩინონ საქართველოს დაცული ტერიტორიები, კულტურული ძეგლები და დასასვენებელი ადგილები. წინ გრძელი ზაფხული და შეუფასებელი მომენტებია.

საქართველოს რკინიგზა, 1872 წლიდან, ქვეყნის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ტრანსპორტია. 2019 წლის მონაცემებით, მატარებელმა 2 554 624 მგზავრი გადაიყვანა, რაც ისტორიულად ყველაზე მაღალი მაჩვენებელია. როგორც წესი, გაზრდილი მოთხოვნის მიზეზით, ყოველ ზაფხულს საჭირო ხდება დამატებითი რეისების დანიშვნა. სწორედ ამიტომ, ყველაზე მოთხოვნადი ტრანსპორტი, ამ ზაფხულს კიდევ უფრო პოპულარული გახდება.

„Mastercard-ის ახალი კამპანია, „სალამი ზაფხულო“, ემსახურება მომხმარებლების წახალისებას, ხელახლა აღმოაჩინონ ქვეყნის მონატრებული ადგილები. ამ კამპანიის ფარგლებში, TKT.ge-ზე მატარებლის ბილეთის შეძენისას, Mastercard-ის ბარათის მფლობელები უფასო ინტერნეტს – 1000 ან 1500 MB-ს, მიიღებენ, რომ მათი მოგზაურობა კიდევ უფრო კომფორტული გახადოს.

შეიძინე მატარებლის ბილეთი TKT.ge-ზე და ისიამოვნე უფასო ინტერნეტით, მთელი მოგზაურობის განმავლობაში!“

 

[R]

„ლიბეს“ ახალი ორცხობილები და ბრენდის რედიზაინი

რა კარგი დღეა საოცნებოდ… – Stella Artois-ის რეკლამა