in

მატრიცა რეკლამად იქცა

სარეკლამო სააგენტო  BBDO  New York–ის რეკლამაში ცნობილი აგენტი სმიტი, ფილმიდან “მატრიცა”, GE –ს პროგრამულ უზრუნველყოფაზე გვიყვება.

სმიტი “გენიალური მანქანის” შესაძლებლობებს გვაცნობს, რომლის დახმარებით ერთდროულად რამოდენიმე ადგილზე შეიძლება ყოფნა.

…და ყველასთვის ნაცნობი სცენა “წითელი თუ ლურჯი” რომელიც სცენარისტებმა რეკლამის ბოლოში ჩასვეს.

http://youtu.be/loinY8MmVq8

საუკეთესო ვირუსული რეკლამები 1

„ვიხდით ყველაფერს“- განახლებული „ფეი ბოქსები“