in

როგორ სძინავთ ამ საშინელ ადამიანებს ღამით?

BOG
BOG

დაავადებათა კონტროლისა და პრევენციის ცენტრების თანახმად, 50 მილიონზე მეტ ამერიკელს აქვს ძილის ქრონიკული დარღვევები. ხოლო 84 მილიონი ზრდასრული თვალის ხამხამის რეკომენდებულ რაოდენობას ვერ ასრულებს. თუმცა Mattress Firm-ის კამპანიის მთავარი გმირები ამ ადამიანებს შორის ნამდვილად არ არიან — მათ მკვდარივით სძინავთ, მიუხედავად იმისა, რომ ობიექტურად საშინელი ადამიანები არიან.

მაგალითად, ბებიის პერსონაჟი პოტენციურ პაემანს ყალბი პროფილის მეშვეობით ითვისებს; მგზავრი თვითმფრინავში წინდებს იხდის… ვიდეორგოლები კი მთლიანობაში ერთი რიტორიკული კითხვის გარშემო ტრიალებს: როგორ გძინავთ ღამით?  თითქოს, ამ კითხვით უნდათ მთავარი გმირების ნამუსზე აგდება, მაგრამ მათთვის ეს დატვირთვა გაუგებარია…

„ამ მარკეტინგულ იდეაში ის ბალანსი მოგვეწონა, რომელიც სიმარტივისა და კრეატიულობის ზღვარზე გადის. გვინდოდა, სასიამოვნო და სახალისო რეკლამები გადაგვეღო, რასაც ზუსტად მივაღწიეთ“, — აღნიშნავენ Mattress Firm-ში.

Fitpass-ი ბავშვთა საფეხბურთო კლუბ ვიკინგების მეგობარია

სპორტსმენები გადაწვისა და სტრესის წინააღმდეგ