in

როგორ ვითარდებოდა იაპონია, „ეკონომიკური მონსტრი“? – გიორგი ბაქრაძე, „მაზდა ცენტრი თეგეტას“ კამპანიაში

კამპანია „ალუბლის ყვავილობა“ იაპონიის კულტურასა და განსაკუთრებულობაზე გიამბობთ

ნამდვილი გაზაფხული იაპონიაში საკურის ყვავილობით იწყება, როდესაც ჰაერში დაუვიწყარი სურნელი იწყებს ტრიალს და ვარდისფერი კვირტებიც მისტიკური სიმშვიდით იწყებენ ფეთქვას. ეს თითქოს გამოღვიძების დღესასწაულია, რომელსაც ამომავალი მზის ქვეყანა უშურველად უზიარებს მთელ სამყაროს.

სწორედ ამ მოვლენას დაუკავშირა „მაზდა ცენტრი თეგეტამ“ კამპანია „ალუბლის ყვავილობა“ და ვიდეორგოლების მეშვეობით გვიამბობს იაპონურ კულტურაზე. თავად, კომპანია „მაზდა“ იაპონური წარმოშობისაა, ის 1920 წელს დააარსა იუჰირო მაცუდამ. პირველი ვიდეოს რესპონდენტი გიორგი ბაქრაძეა, რომელიც იაპონიის განსხვავებულობასა და სწრაფ ეკონომიკურ განვითარებაზე გვიამბობს – ქვეყანაზე, რომელსაც შეუძლია იყოს სრულიად თვითკმარი და ამავდროულად, სრულყოფილად აითვისოს და გააუმჯობესოს ყველაფერი, რასაც დანარჩენი მსოფლიო სთავაზობს.

“შეიყვარე და მიიღე საკუთარი თავი ისეთი, როგორიც ხარ” – პროექტი “ციფრული წიგნი”

ვარდისფერის სხვადასხვა ელფერი ცქრიალა როზეს ეტიკეტზე