in

„ეს არის მხატვრობის უმაღლესი კატეგორია“ – რუსუდან ფეტვიაშვილი იაპონურ კულტურაზე, „მაზდა ცენტრი თეგეტას“ კამპანიაში

იაპონელი მხატვარი, უტა მარო – ერთი ხელის მოსმით, მინიმალური დანახარჯით, მაქსიმალურის გამოხატვა რომ შეუძლია.

იაპონური ლიტერატურა, ამ ქვეყნის სწრაფი ეკონომიკური განვითარება, სამზარეულო, მხატვრობა… ჯერ კიდევ მარტში, „მაზდა ცენტრი თეგეტამ“ გადაწყვიტა, აყვავებული საკურას ცქერის ტრადიციის პერიოდს დაემთხვია საკუთარი კამპანია, „ალუბლის ყვავილობა“ და გაზაფხულის დადგომასთან ერთად, ქართული საზოგადოების ყურადღება იაპონური კულტურისკენ მიეპყრო.

მწერალი, დათო ტურაშვილი, ეკონომისტი, გიორგი ბაქრაძე და შეფ გურამ ბაღდოშვილი, იაპონურ კულტურასთან დაკავშირებულ თავიანთ სპეციფიკურ გამოცდილებებზე უკვე გვესაუბრნენ. ამჯერად კი, მხატვარი, რუსუდან ფეტვიაშვილი გვიამბობს ამბავს მისთვის ძალიან ახლობელ იაპონურ მხატვრობასა და იაპონელ მხატვარ უტა მაროზე – ერთი ხელის მოსმით, მინიმალური დანახარჯით, მაქსიმალურის გამოხატვის შესაძლებლობაზე.

შეგახსენებთ, რომ თავად კომპანია „მაზდა“ იაპონური წარმოშობისაა, 1920 წელს, იუჰირო მაცუდამ რომ დააარსა.

კავკასიის ავტოიმპორტის ორგანიზებით, რუსთავის ცენტრალურ პარკში გამწვანების აქცია გაიმართა

UEFA-მ ქალთა ჩემპიონთა ლიგის რებრენდინგი დაასრულა