in

გარემო, სადაც მშობლის უსიტყვოდ ესმით! – McDonald’s-ის ემოციური ვიდეორგოლი

საღამოობით, ბავშვის დაძინების არაერთი ეფექტური საშუალება არსებობს, მაგალითად, ზღაპარი, სიმღერა ან თუნდაც ავტომობილით გასეირნება. ეს უკანასკნელი უკვე საკმაოდ გამოცდილი, ამასთან ეფექტური მეთოდია, თუმცა, ამ დროს, თავად მშობელს სჭირდება გამძლეობა და ისეთი მოტივაცია, როგორიც კარგი ყავაა. McDonald’s-მა ყავის, 24 საათიანი Drive-ისა და მეგობრული პერსონალის კიდევ ერთხელ რეკლამირებისთვის ემოციური ვიდეორგოლი გადაიღო.

 

https://www.youtube.com/watch?v=hUPOuXzZ-Tc

რისი თქმა სურს ნეიმარს? – ფეხბურთელის პოზებით შექმნილი ფონტი

სან დიეგოს უნივერსიტეტის მხარდაჭერით, 12 ქართველი სტუდენტი კვლევით პროგრამას კალიფორნიაში გაივლის!