in

იმას, რომ ამიერიდან, ყველა „მაკდონალდსში“ მხოლოდ მაკკაფეს ყავაა, მარკეტერის სტატია არ სჭირდება

ჩამოიყვანეს საუკეთესო რეჟისორი და ოპერატორი, შეკრიბეს საოცარი გადამღები ჯგუფი, მოიწვიეს გარდასახვის უბადლო ნიჭის მქონე მსახიობები და რეკლამა კი არ გადაიღეს, უბრალოდ, ყველას „მაკკაფეს“ ყავით გაუმასპინძლდნენ. ეს ისეთი ამბავია, საგანგებოდ რომ აღნიშნავენ ხოლმე – დიდი კამპანიით, სპეციალურად მოწვეული ფროდაქშენ გუნდით. ამიერიდან, „მაკდონალდსის“ ყველა რესტორანში, მხოლოდ „მაკკაფეს“ ყავას შემოგთავაზებენ. ვიფიქრეთ, ამაზე უფრო ვრცლად ხომ არ დაგვეწერა? მაგრამ, არა – იმას, რომ ამიერიდან, ყველა „მაკდონალდსში“ მხოლოდ მაკკაფეს ყავაა, რეკლამა არ სჭირდება.

HP-ის კამპანია ცდილობს დაგვეხმაროს, არასდროს დავივიწყოთ იდეები

სიყვარული გვაკავშირებს – “ელიტ ელექტრონიქსი”